Kaart met horlogemakers

Ik kwam de volgende link tegen. Aangezien veel mensen opzoek zijn naar een horlogemaker in de regio leek mij dit een goede link om te delen.
http://uurwerkherstellers.nl/kaart

19 likes

Mooi !.. altijd makkelijk om even snel wat na te zoeken…

ja best handig bedankt

Lijkt me een mooie sticky, voor in het “ervaring met horlogemakers” gedeelte (tu)

– moved topic –

ticothijs82 Schreef:

Lijkt me een mooie sticky, voor in het “ervaring
met horlogemakers” gedeelte (tu)

Mij ook, dus daar staat ie nu ook :slight_smile:
Ik mis er wel een aantal, maar die staan wel weer hieronder…

Wat dachten jullie van Ruud van Clockwise in Hellevoetsluis? Prima kerel met verstand van zaken. Ik heb een nieuwe Omega Speedmaster bekocht, limited edition 50th anniversary! Super prijs! Top winkel met topklokken.

Mijn ervaring is niet best met Ruud Kuiper van Clockwise uit hellevoetsluis. Bij onderhoud aan mijn horloge heeft hij heea goed verprutst. Hij wijgerd verantwoordelijk te nemen en het goed op te lossen. Zijn ware aard komt dan naar boven en dan wordt hij zeer klant onvriendelijk. Dus pas op als je naar Clockwise / Ruud gaat voor onderhoud.
Groeten Daan

Ik mis de veel geprezen Hub Hanneman op deze kaart!
Waarom?
Gr. Jan

Deze topic is nu vastgepind en zal bovenaan de categorie verschijnen totdat de pin door de staf voor iedereen of een gebruiker voor zichzelf verwijderd wordt.

Bestaat er voor Belgie ook zo een kaart ??
Grts

2 likes

Ik mis Jeroen de Bas van juwelier Triade in Almere. Dat is pas echt een topper! Doe ik al 10 jaar naar zeer goede tevredenheid zaken mee!

Niets in Maastricht !?

Waaronder? Ik zie er geen enkele in Apeldoorn en ik ken er minimaal 1…

Hub Hanneman staat er wel op: blanche-watches.

Vind zelf het lijstje makkelijker, dan kun je meteen doorklikken naar de sites. Dus zonder “/kaart”, uurwerkherstellers.nl/

Even voor de duidelijkheid:
Enkel Nederlandse Ă©n Belgische horlogemakers die lid zijn van het achterliggende forum en bereid zijn om te betalen voor een vermelding op het consumentengedeelte, kan je ook terug vinden op die kaart. Vandaar dat je soms een voor jouw gekende horlogemaker er niet zal in terugvinden.

Niets in de omgeving van Hoofddorp?

Ik heb enkele defecte zakhorloges.
Weet iemand of er in de buurt van Roermond een hobby horlogemaker is?

mvg Huub

Dank voor het delen. Dit komt altijd van pas!