Kan een titel eigenlijk aangepast worden als het topic al gesloten is? Ja dus :)

Oeh, die raakt me diep!

Moet er weer eens een grapje gemaakt worden over jouw seikotje en je golfje? :laughing:

2 likes

Weet jij hoe je kan zien in wel trustlevel je zit? Ik zie dat in mijn profiel niet; alleen dat ik regular ben, maar dat is toch bijna iedereen hier?

Ik heb het niet slecht, heb alleen niks te makken. :innocent:

6 likes

Hier nog een! :laughing:

1 like

Even in een bericht op je eigen icoon klikken. Oh sorry, daar staat je trustlevel niet bij, maar regular is trustlevel 3, volgens de info elders.

1 like

Regular is level 3.
Dit kan je ook achter je naam zetten via de opties , maar dat betekent weinig.

Dankje… net gedaan: “regular” staat er, geen trustlevel.

Dat zég ik… :slight_smile:

1 like

Jij was aan het verbeteren, terwijl ik antwoord aan het tikken was.

Overigens maakt het trustlevel mij helemaal niets uit :relaxed: Ik zou nooit iets veranderen aan de titel die iemand anders boven zijn topic zet. Ik vind dat heel erg onfatsoenlijk. Ik zie het soms gebeuren; het is mij ook weleens overkomen… Ik ben daar allergisch voor :grin:

1 like

Ik vond jou eigenlijk meer “super” :wink:

1 like

Hahahaa… die is echt leuk! :laughing: Neem een borrel van me! :sunglasses: :+1:

Hoe bevalt je Tesla?

Ik denk dat de vereisten voor level 3 ongeveer van eenzelfde aard zijn als hier:

Even een copy paste voor wie niet wil klikken op de link :kissing_heart:
Zijn btw best harde eisen als hier dezelfde worden gebruikt…

Regulars are the most active readers and reliable contributors over long periods of time.

They can get to trust level 3 by…

This is time and activity based, unlike the previous levels. In the last 100 days…

must have visited at least 50% of days
must have replied to at least 10 different topics
of topics created in the last 100 days, must have viewed 25% (capped at 500)
of posts created in the last 100 days, must have read 25% (capped at 20k)
must have received 20 likes, and given 30 likes.*
must not have received more than 5 spam or offensive flags (with unique posts and unique users for each, confirmed by a moderator)
must not have been suspended

  • These likes must be across a minimum number of different users (1/5 the number), across a minimum number of different days (1/4 the number). Likes cannot be from PMs.

All of these must be true.

Unlike other trust levels, you can lose trust level 3 status. If you dip below these requirements, whether from flagging or the passage of time, you will be demoted to Member. However, in order to avoid constant promotion/demotion situations, there is a 2-week grace period immediately after gaining Trust Level 3 during which you will not be demoted.

1 like

Dankje! :relaxed:

Leuk dat jullie het weer over trustlevels hebben. Maarehh… als je horloge(bandje) verkocht is en je wil dat het topic gesloten wordt, dan kun je ook gewoon je eigen topic flaggen en verzoeken of het topic gesloten mag worden. Dat werkt wat beter en staat ook netter dan die talloze ‘SLOTJE GRAAG’ topic titels.

Dan bij deze ook een :thumbsdown: van mij…

1 like

Mmm, voor een moderator toch veel makkelijker/prettiger te zien, dan alle laatste reacties op een topic controleren, of daar iets staat dat wijst op het feit dat het topic gesloten mag worden. ?
Ik moet bekennen dat ik deze “correctie” ook weleens doe in een topic titel, Indien TS dit nalaat,
Jouw suggestie is nog netter, maar gezien het feit dat de topictitel veranderen al veel schijnt te eisen van mensen, lijkt mij dat - jammer genoeg - een brug te ver.

Ik doelde meer op het volledig aanpassen van een topic titel naar ‘slotje graag’ ipv misschien ‘verkocht: merk type’ ervan te maken.
Dan kun je ook nog eens oude verkooptopics terugvinden namelijk.
Het vlaggen om de aandacht van een moderator te krijgen leek mij juist voor de hand liggend. Dan hoeven de moderators niet constant het horlogemarkt gedeelte af te struinen om te zien of er iets verkocht is.

1 like

Precies, zoals ik al zei, is dat de meest wenselijke situatie.:+1:
Dus helemaal eens, schijnt alleen voor sommige leden nogal lastig te zijn. :wink:

1 like