Kan geen horloge te koop zetten

Beste Mensen,

Hoe kan het dat ik geen horloge op de horlogemarkt kan zetten? (ik kan er geen nieuw topic beginnen, bij alle andere kan ik het wel zoals bv horloge gezocht)… Doe ik nu iets heel stoms?

Je hebt nog geen verkooprechten bemachtigd

FAQ misschien eens lezen? :grin:

1 like

Kijk even hier. Een beetje posten en lezen en je bent er zo.

1 like

Thanks voor de info!!!

@Jur Misschien het topic over de verkoopregels (ook) vastgepind in de horlogemarkt zetten?

2 likes

Geduld. Ook op HF een schone zaak.

Je kunt altijd een topic beginnen over een vermeende erfenis en de waarde, genoeg mensen die dan per pb gaan reageren naar je hoor :wink::sunglasses:

On topic, probeer eerst even te lezen, je voor te stellen en een poosje gezellig mee te doen. We waarderen actieve leden die inbreng leveren een stuk meer dan “nieuwe” mensne die meteen hun spullen te koop knallen omdat het op marktplaats niet lukt.

Niet persoonlijk, ik spreek over het soort mensen die dit doet of wil doen, voel je niet aangesproken :+1:

4 likes

Had wel gezocht bij FAQ… maar kwam er niet uit. Wil ook zeker niet heel mijn collectie zomaar te koop zetten. Dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken… ik wacht rustig af tot het wel kan! (Heb sowieso geen zin om de horloge die ik evt wil verkopen/ruilen op marktplaats te zetten!:wink:)

Posten geeft verkoop rechten? Ff een postje hier dan maar :hugging:

Als anderen je bericht vlaggen werkt dat negatief :sunglasses: