Kan je met 100/150 euro 3 degelijke horloges kopen?

Die is ook wel heel leuk inderdaad!

1 like

Zit in mn laatste jaar helaas, gaat hem niet meer worden haha. Ik ga begin volgend jaar 6 maanden naar zee en ben bang dat ome duo dat niet wil financieren haha.

2 likes

ik heb hem zelf al een aardig tijdje en hij is echt super fijn, mooi en kwalitatief ongelovelijk voor 50 euro.

Ome duo ziet me al aankomen


1 like

goede levensvisie koekoek
 damn
 :persevere:

1 like

Is de volgorde bindend? :joy: :joy:

Ot: kijk hier es @FlyingFox: een klassieker voor een heel mooi prijsje:

TK: Vostok Classic Komandirskie - nog 1 te koop

3 likes

Ik denk dat als je een paar leuke dealtjes weet te scoren zeker wel 2 maar misschien ook wel 3 degelijke/goeie horloges kan kopen van dat geld. Misschien juist wel qua vintage is er veel interessants te vinden voor vaak niet al te veel geld.

4 likes

De beste opties zijn hierboven al genoemd denk ik.
Casio 100% en een Seiko 5 uiteraard.
Zou het laatste geld achterhouden en op marktplaats vissen voor een lokaal dealtje.

Een leuke vintage of slecht geadverteerde moderne variant is vaak voor een prikkie te vinden. :+1:

1 like


36,-

10,-

30,-

2 likes

:joy: nee maar misschien dat de eerste paar stappen helpen om een beetje te ontspannen :stuck_out_tongue:

1 like

Vintage is er inderdaad een hoop te vinden in deze prijscategorie dat is wel mooi. Qua modern merk ik toch op dat seiko 5 de grote winnaar is (toch wel verwacht haha) die Casio mdv106 is ook erg nice en als je inderdaad op de juiste site kijkt erg voordelig. Leuk om te zien dat er toch nog wel verschillen tussen de keuzes zit. :slight_smile:

Held! Toppertje hoor, zo’n Casio @FlyingFox! Steevast mijn vakantie en beunhorloge.

5 likes

Deze moet je even uitleggen
 ‘beunen’ als in ‘beunhazen’ als in ‘zwart werken’? Ergo, het horloge dat je omdoet als je gaat ‘bijklussen’? :wink:

1 like

Haha nee als in thuis aan de crossmotor klus, verfstripper bezig ben of andere vuile karweitjes uitvoer (op een legale manier). Bij ons in de buurt wordt dat ook verstaan onder beunen.

Voor zwart werken ben ik niet handig genoeg :wink:

1 like

Wat zoek je precies? Automaat, dress, duiker, kleur, grootte etc

Wat heeft precies je voorkeur?

Is dat mijn foto? :grimacing:

De Casio F-91W kwam al voorbij. Dat is zo’n topper die eigenlijk iedereen zou moeten hebben (bij wijze van spreken dan). Een Swatch Sistem51 moet er denk ik ook wel in passen. Alleen denk ik dat er dan niet voldoende budget overblijft voor nog een leuk horloge. Misschien een goedkope Lorus (ondermerk van Seiko), maar ik zou het dan bij twee horloges houden.

1 like

Less is more ik zou voor 150 euro voor een dergelijk horloge gaan. Seiko SKX of Citizen NY0040. :sunglasses::+1:
Als je er perse meer wilt dan Seiko 5 without a doubt.

Dergelijker kun je niet krijgen voor dat geld🙂

7 likes

Legend

1 like

Hulde :raised_hands:

1 like