kan niet kiezen

ik heb mijn oog laten vallen op een nieuwe Breitling Premier met het B01 movement.
ik denk aan een Premier met witte wijzerplaat en zwarte dials of een Norton met rwarte wijzerplaat en witte dials.

of 8100€

graag jullie idee hierover en of hier mensen zijn die reeds een van de twee al in zijn bezit heeft.

6 likes

heb de eerste met zwarte dials gepast, wel op leer maar echt een topper. Deze zou mijn voorkeur hebben overigens de andere nooit om gehad

1 like

Wat wil je precies horen?
Het is uiteindelijk toch een kwestie van smaak, dus als jij besluit om een paar duizend piek aan een Breitling uit te geven zou ik vooral degene kiezen die jij zelf het mooist vindt.
Of degene die een gat vult te midden van hetgeen je al in bezit hebt.

Edit: maar als je mijn persoonlijke voorkeur zou willen weten: de bovenste. :+1:

3 likes
  • Wit
  • Zwart

0 stemmers

1 like

ik heb sinds 1976 een Breitling TopTime en draag deze nog vrij regelmatig, zoals je kan zien op de foto is deze een met zwarte wijzerplaat en witte dials. ook na 44 jaar is deze nog zo goed als nieuw .

8 likes

Deze, want mooier.

image

11 likes

Zie antwoord @Watch2Morrow

In dat geval zou ik al helemaal voor de witte plaat met zwarte subdials kiezen, anders heb je teveel overlap met je TopTime. Daarnaast is hij ook gewoon

3 likes

Ik heb de witte gepast en moest mij inhouden hem niet mee te nemen.
De zwarte niet om de pols gehad, hij lag wel klaar maar de witte was zo gaaf…

De witte ookniet gekocht… daar kwam ik niet voor en hield vol.
Uiteindelijk beetje uit gedachte verdwenen tot jij hier weer doet posten.
Wat een GAAF ding zeg.

Dus mijn voorkeur??
De zwarte… :wink:

2 likes

De zwarte voor de cijfers :heart_eyes:

De witte panda lijkt te hard op meer andere merken, zoals de Hamilton bij voorbeld :wink:

1 like

4 likes

image

Deze versie eens gepast… prachtig!

5 likes

Zijn hele mooie horloges, de witte met stalen mogen passen bij ophalen van de Speedmaster. Heel mooi maar zou wel met leren band kiezen.

1 like

Persoonlijk vind ik de witte ook mooier. Het geheel oogt wat rustiger, klassieker. De zwarte oogt sportiever. Maar ben het met het commentaar hierboven eens. Koop wat je zelf mooi vind.

Ter inspiratie: Witte plaat only 😎

2 likes

Zo vet dit.

Heb niks met Breitling. Maar dit is wel echt gaaf.

1 like

Ik zou even wachten. Morgen wordt een nieuwe Breitling gepresenteerd.

:beers:

3 likes

Ik zou voor de Norton kiezen als dit naamplaatje er niet op zat. Zo jammer…

Ik heb ze naast elkaar gehouden en in real live totaal absoluut niet met elkaar te vergelijken .

1 like

Enkel het zicht (van ver)
De technology is natuurlijk anders met de B01 van Breitling is niet te vergelijk
De afwerking van Breitling tot in de kleine details is natuurlijk ook bijzonder

Maar voor een ‘niet’ kener zijn alle pandas gelijk (eigen gedacht natuurlijk)

2 likes