Keuzes, keuzes... Tag heuer, omega

Oef lastig. Ik stem voor de Tag in combinatie met een Speedy Pro. :wink:
Dat zou optie vier kunnen zijn.

Wat heb je naast deze mooie Tag dan wel dagelijks gedragen al die tijd?

En ga je een Speedy of Meistersinger wel vaker dragen?

1 like

Omega

De TAG is een erg mooi horloge, maar ik sla een Speedy toch hoger aan. Ik neem aan de de reden is dat je niet voor alledrie gaat budgettair is?
Dan zou ik nu de Tag inruilen voor een Speedy en tzt de Meistersinger erbij gaan zoeken.
Maar misschien nog beter: proberen om ruimte te maken voor alledrie?

De Tag Heuer is te mooi om weg te doen. Ik zou daarom doorsparen voor de Speedmaster en later een keer een horloge erbij met een lichte plaat.

De weg er naartoe is bijna net zo leuk als de aankoop zelf.

1 like

Optie 3!
Een Meistersinger is altijd een goed idee. We zien de foto’s wel verschijnen! :wink:
http://www.horlogeforum.nl/t/meistersinger-only/99996

Ik zou daarna doorsparen voor de Omega. De TAG zou ik nooit weg doen!

Succes met je beslissing :+1:

Ha John,

Het leest alsof je graag een speedmaster wil, maar daar op dit moment de financiële middelen nog niet voor hebt. Om dan iets te verkopen waar je eigenlijk nog steeds erg blij mee bent zou ik zelf niet snel doen.
Ook een speedmaster reduced lijkt me in dit geval niet de oplossing: een reduced zou ik kopen als ik 'm mooier zou vinden dan de pro, niet omdat 'ie goedkoper is.
De meistersinger is een prima keuze, maar nogmaals; het leest alsof je graag een speedy pro wilt. Ik zou daar voor gaan en als het kan nog even sparen zodat je nog kan blijven genieten van de Carrera. En als deze laatste dan alsnog niet bevalt kan 'ie altijd nog weg. Gelukkig is de weg naar de aankoop vaak net zo leuk als de aankoop zelf.

2 likes

Tag vaker dragen, want die is erg cool. Samen met de Monaco zijn deze panda-achtige carreras DE Tags. Een Meistersinger is bijna altijd goed, dus gewoon te zijner tijd als je een goeie deal ziet toehappen.

Ik heb de Speedy totaal niet hoog zitten, en je hebt al een dijk van een Chronograaf met die Tag.

Gewoon optie drie doen en die Speedy lekker uit het hoofd zetten. Als je er dan per se iets naast wilt heb je voor dat geld al bijna een Jaeger LeCoultre Master Control Date.

Dan heb je een Chrono die prachtig is, een Einzeiger en een licht sportief dress horloge, eigenlijk een bijna perfecte eclectische 3 piece collectie.

1 like

Inderdaad niet verkeerd maar voor mij persoonlijk zeker nooit i.p.v. mijn Speedmaster. :laughing:
Speedmaster is top…behalve voor een enkeling dan…

Bedankt voor de reactie zover :slight_smile:

Ik heb het afgelopen jaar het meeste mijn tissot omgehad die ik heb verkocht, en niet iedere dag een horloge omgehad ivm verbouwing en mijn werk, waarbij een horlog snel beschadigd.

Wat ik mooi vind aan een speedy zijn de vorm van de lugs, het rustige design en de vorm van de kast ter hoogte van de lunette.

De optie om alle drie de horloges aan te schaffen zit er voorlopig niet in, misschien moet ik dan toch maar geduld hebben…

Maar ik sta nog steeds open voor suggesties :+1:

ik ben absoluut een Speedy-fan, maar vind de TAG die je toont dusdanig mooi, dat ik de TAG niet weg zou doen.

Ga die eens wat vaker dragen en geniet daarvan. En tegelijkertijd sparen voor of een Speedy, of een Meistersinger. Waarbij de financiële middelen voor de Meistersinger sneller behaald zullen zijn…

3 likes

Ik zou gaan voor optie 3 en beginnen sparen voor de Speedmaster :wink:

1 like

Speedmaster? Gaap… (De standaardversies en/of de reduced met name)

Gave TAG heb je!
Z’n broer bevalt mij ook prima.

Ik zou rustig doorsparen voor de Speedy Pro. Die is zo anders, kan er perfect naast.

4 likes

ik zou die mooie tag zeker niet weg doen… ik zou persoonlijk er dan de reduced bij halen voor nu, dan kan een meistersinger altijd later nog.

Ik vind die Tag Heuer toch zo tranentrekkend mooi, stiekem mooier dan een Speedy Pro. Ik zou zeggen houden!

3 likes

Qua Speedy, altijd de hesalite handwind natuurlijk :wink:

De TAG is bijzonder mooi en zou ik niet weg doen
Natuurlijk is de Omega een klassieker, maar zeker niet speciaal.
Je hebt dus alle tijd om te sparen.

Monaco

1 like

Die Tag is echt mooi! Ik ben ook fan van de Speedy, maar deze zou ik toch echt niet wegdoen, hoor…