kevindb

Ik zie dat Kevin (@kevindb) nog geen eigen ervaringentopic heeft, althans ik kan hem niet vinden en dus maak ik er maar eentje naar aanleiding van mijn goede ervaring … :sunglasses:

Eerder vandaag zaten we bij een Valk om mijn bijzondere Zodiac van eigenaar te laten wisselen. Dat ging soepeltjes, met een bakkie koffie erbij en een beetje hardop dromen over wat er nog aan horlogerie komen gaat. Leuk. Vlotte en prettige communicatie vooraf, het was allemaal snel beklonken. Kevin is een vriendelijke vent en een betrouwbare koper. Wat mij betreft een aanrader! :ok_hand:

1 like

Correcte communicatie, snelle afhaling, leuke babbel…

Kortom, fijn zaken doen met @kevindb, ten zeerste aangeraden!

1 like

Vandaag een top seiko duiker verkocht aan @kevindb, vlot, volgens afspraak en prettig afgehandeld :star::star::star::star::star:

1 like

Horloge verkocht aan Kevin @kevindb. Zelfs in deze verwarrende tijden na een uitstekende communicatie een hele leuke ontmoeting en uiterst correcte afhandeling. Kan dan ook Kevin van harte aanbevelen.

1 like

Vandaag in contact gekomen via MP met Kevin @kevindb over de verkoop van mijn Breitling en zeer snel tot een deal gekomen en vandaag ook gelijk afgesproken om het horloge te verkopen aan Kevin…

Lekker gebabbeld over de hobby (al blijft het raar op een parkeerplaats) maar zoals de communicatie via de app is alles perfect verlopen, aanrader dus en veel draagplezier :ok_hand:t2:

1 like

Via Marktplaats in contact gekomen met @kevindb over de aangeboden Breitling.
Snel een goede deal kunnen maken en ook snel het horloge kunnen ophalen.

Fijne snelle communicatie en op een correcte manier afgehandeld. Een aanrader.

1 like

Deal gemaakt met @kevindb.
Heldere communicatie.
Snelle betaling en kortom leuk contact.
Beslist aanrader!
Douwe.

1 like

vandaag een horloge verkocht aan Kevin.
Helemaal top! Duidelijk, vriendelijk en vlot contact.
En een leuke babbel gehad tijdens de deal.
:+1::+1:

1 like

Breitling verkocht aan Kevin via dit forum.

Snelle en duidelijke communicatie.

Verkoop is prima afgehandeld!

Gr

Bart

1 like

Vriendelijke en duidelijke communicatie. Een forumlid die aan zijn woord houd!

:+1:

1 like

Vandaag een zeer prettige deal gesloten met Kevin. Aanrader! Prettige en snelle communicatie, vlotte betaling waarbij ik het pakketje bij hem thuis ben weesten afleveren #hetmoetnietgekkerworden Nee zonder gekheid Kevin… Graag gedaan!

1 like

Ergens in November heb ik bij Kevin een mooie Breitling Chronospace a56012.1 gekocht. Communicatie verliep soepel met snel antwoord op al mijn vragen.

Bij ontvangst bij Kevin thuis een lekkere kop koffie gedronken, over horloges gepraat en de deal afgerond. Ben er nog elke dag enorm tevreden mee!

Zeker een aanrader!

1 like

Vandaag de Omega sailing bracelet weer terug mogen ontvangen van @kevindb en dat was wederom een prima deal. Aanrader, blij dat ie terug is!

1 like

Vlotte deal met @kevindb betreffende verkoop van een horloge. Top

1 like

Gisteren een mooie Zenith gekocht van @kevindb , aantal uur na het eerste bericht al op locatie om te kunnen kijken. Snelle top service en goed contact. Dikke aanrader! :+1::+1:

1 like

Tijdens de zoektocht naar een specifiek Seiko model waar ik naar op zoek was een aantal foto’s van @kevindb tegengekomen. Gevraagd of hij het horloge nog had en of hij het misschien wilde verkopen. Dat wilde hij wel! Uitgebreid contact gehad en de deal snel gesloten. Vlotte communicatie en snelle service :+1: :+1:

1 like

Recent een deal gesloten met @kevindb. Super aardige kerel en zeer vlotte communicatie!!!

1 like

Vorige week een horloge verkocht aan @kevindb. Vlotte communicatie, eerlijk bod en snelle betaling. Helemaal zoals het hoort!
Aanrader dus :slight_smile:

1 like

Vandaag een horloge gekocht van @kevindb.
Goede communicatie en netjes ontvangen bij hem thuis om alles eerst goed te kunnen bekijken.
Aardige kerel en alles volgens goede afspraken geregeld. Dank daarvoor.
:+1:

1 like

Snel tot een deal gekomen betreft de aankoop van een watchroll met detailfoto’s zodat je weet wat je koopt. Thanks @kevindb

1 like