Kickstarter: Redefining Swiss Automatic Watches by LIV

Al denk ik dat de Kickstarter LIV los staat van het V&D merk

Ja J.z.s echt wel!! Toch???

Nee echt?? Denk je?!

klopt

@SuperC rip off van welke jaeger

deze
http://www.refdag.nl/polopoly_fs/de_jager_3_1_598268!image/3861433665.jpg

:joy::joy::joy:
Nee, deze had niet echt mooie klokie om toen hij nog minister was.

1 like

Gewild klokje van “Liv”

staat inmiddels op 1.698 % van het gevraagde kapitaal.

Ja het gaat echt razendsnel. Bijkomend voordeel: ik heb al een gratis horlogebandje in de pocket en er zijn wat wijzerplaat varianten bijgekomen.:+1:

1 like

Ik vind het een hoop geld, maar de afwerking ziet er wel top uit.

Dat gevoel staat haaks op wat ze voor ogen hebben :wink: Ik vind het juist een scherpe prijs als je kijkt wat je ervoor krijgt.

Tsja, de afwerking is top… Ik vind het persoonlijk moeilijk om bij een bedrag wat hoger is dan 300 dollar iets op afstand te kopen van een merk wat zich nog moet bewijzen, uiteraard is dit zeer persoonlijk…

Ik deel je mening ook, dat het horloge er absoluut duurder uitziet, maar plaatjes vind ik zo verleidelijk…

2 likes

Ziet er best solide uit. Maar ik kan het gewoon niet echt mooi vinden. Daarbij die merknaam die inderdaad direct doet denken aan een zeer betaalbaar huismerk van een warenhuisketen in de problemen. Nee, ik zou zelf even doorsparen voor iets anders. Maar goed, ben benieuwd of het wat is. We horen 't hopelijk nog van je! Succes met wachten!

1 like

Toch denk ik dat het probleem met het huismerk vanzelf verdwijnt :wink:

Daar begint het wel op te lijken ja. :confused:

#@%&%&$#@…

Unfortunately your pledge to Redefining Swiss Automatic Watches by LIV was declined by your card provider.

Genoeg cash, juiste cijfers, kaart niet verlopen, juiste cvc code, ik ga ervan uit dat postal code gewoon je postcode is…maar door dit soort toestanden heb ik het eigenlijk al meteen gehad…

Yes. Vandaag door de bank gebeld dat het allemaal okay is nu en de betaling verricht kon worden. En dus…

Great news!

Thanks to you and 2,168 others, Redefining Swiss Automatic Watches by LIV has been successfully funded. Your pledge has been charged, funds will soon be transferred to the creator, and they’ll begin working on their project.

2,5 year Kick

Ik zag vandaag op Facebook en advertentie voorbij komen.
Ze zijn weer op kickstarter.

Twee dingen:

  • heeft er iemand eens zo’n LIV aangeschaft
  • wat was de kwaliteit en het gevoel erbij?

Ik vind de meeste modellen niet lelijk overigens!

1 like

deze is (hier) al een poosje bekend hier hoor.

Goedemorgen trouwens… :slight_smile:


vanaf 191

In ieder geval een merk dat zich gespecialieerd heeft in drukke designs en een heerlijk bescheiden 46mm voor de chrono!