Klein vlekje op mijn submariner

Deze zit rechts :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Belazerd, zal je bedoelen.

Nu je het zegt,
 deze ook al. :scream:

1 like

Ze begonnen er in 1999 mee, eerst op de Daytona.

2 likes

:+1:

Hier een link die ik nu net tegen kwam met meerdere soorten logo’s; weer iets geleerd.

http://www.watchwallpapers.com/laserlogo.htm

met o.a. deze tekening.

9 likes

Hou op hoor. Dit is voor het weekend zelfs veel te gek

Hey wat cool! Maar welke modellen hebben AR coating? :thinking: Ik dacht dar ze alleen coating onder de loep deden.

3 likes

Cellini Moonphase

Had gehoopt op de witgouden versie dit jaar, maar wellicht volgend jaar. Hieronder mijn snelle Photoshop

2 likes

Nee maar dan ga je ervanuit dat de koper deze kennis heeft. In dit vergelijk zou een koper ook terug kunnen gaan en klagen bij de dealer dat het type plaatje eraf gevallen is want hij ontbreekt :joy:
We hebben hier te maken met een koper die een Rolex gekocht heeft zonder kennis van details, de gangbare koper


2 likes

Als iemand een auto koopt die hij/zij leuk vindt, verwacht je toch ook niet dat die alle technische details kent.

1 like

Dank voor je toelichting!

Iemand die appels koopt weet ook niet alles van peren
 Toch?!

hoeft inderdaad niet, de 1 vindt dat interessant de ander niet. Dat je het verwacht dat die kennis er wel is omdat het een lid van HF is snap ik wel.

Dat, en als je een appel koopt weet je ook niet altijd precies wat je koopt toch? Of heb je dan een gas spectrum analyse gedaan van alle stoffen die er in zitten? Kortom, ik kan me prima voorstellen dat je zelfs als je je redelijk hebt ingelezen, je nog kan verbazen over de details die je vind en nog niet wist.

1 like

Nogmaals bedankt voor alle hulp het is me helemaal duidelijk. Ik blijf me verbazen over de vele details van rolex vind het prachtig.

6 likes

Now you’re just being silly

1 like

Beste @Josie, mijn complimenten voor je incassering vermogen (na al de geintjes over je topic ) !! Bedankt voor het stellen van je vraag ,heb er stiekem toch veel van geleerd.

3 likes

@josie met ook maar een fractie van alle kennis alhier aanwezig op dit prachtige forum kan je; jawel! " Iedereen naar de kroon steken"!
En hoe dan ook je hebt een prachtig horloge, geniet ervan👍

4 likes

Ik vind de “onwetendheid” van @josie juist wel verfrissend. Eindelijk eens iemand die het gek vindt dat Rolex in het kijkvenster van een duur horloge iets geks gaat laseren. Hier op HF kijken we er niet van op, maar het blijft debiel.
Net zoals 100x de tekst rolex op die indexring.

Ik zou het dus omdraaien, TS is zo gek nog niet.

5 likes

Tja, uiteindelijk wil je toch een Seiko.

2 likes