Kleurthema: blauw

Goedemorgen in de wintertijd mede HF’ers!

Zo… Zere vingertoppen van het op tijd zetten van de collectie dus nu maar even achter het toetsenbord gekropen.

Het zal vast vaker gedaan zijn maar hier is mijn uitnodiging om jouw horloge in de themakleur BLAUW te presenteren. Dat kan hem in de naam van je horloge zitten, in blauwe accenten of wijzers, in een blauwe wijzerplaat of een mooi blauw bandje. Zolang het maar blauw is :bird: :blue_heart: :necktie: :shirt: !

Genoeg gekletst, picture time nu. Hier dus alvast een voorzet uit het blauw getinte deel van mijn verzameling, van boven naar beneden:

  1. Breitling Navitimer ref A23322
  2. Fortis B-42 Flieger GMT
  3. Invicta Pro Diver ref 9094
  4. IWC Portugieser Automatic 8 days
  5. Rolex Datejust ref 116200
  6. Tudor Black Bay Blue 1st gen

Wie haakt er aan met zijn/haar mooie blauwe exemplaren??

Goed weekend verder allen…

Cheers, Otto












25 likes

Mooi blauw is niet lelijk

6 likes

Fraai. Cabrio zo zonder band erop? Is dat een Sinn for Mazda MX-5 Limited Edition? Neem aan dat je de auto erbij kreeg bij aanschaf :wink:

Otto

Got the blues!

10 likes

Nice. Die middelste: wat hebben er daar?
Otto

Ben ik ook benieuwd naar!

Excuseer de stofjes.
Ik zie nu ineens op deze foto dat het gelaserde kroontje in het saffier te zien is :smile:

10 likes

Yep! Crown @6! Lekker zomers plaatje…

1 like

34 likes

Het is anders de afgelopen dagen ook stralend weer!:sunny:


Sunburst blijft een feestje om naar te kijken.

7 likes

Must resist urge to go to Chrono24… Mooi hoor… :slight_smile:

3 likes

Een voorganger van je sarb001, de Seiko 5 Actus. Vind dit eerlijk gezegd wel een van de mooiste blauwe platen die ik heb gezien (en is in het echt nog zoveel mooier dan op de foto :blush: )

Gister in het zonnetje ook erg mooi

En bij blauw mag de blauwe “Pogue” ook niet ontbreken :grinning:

8 likes

Reageer je op mijn Obris Morgan? :slight_smile:

Casio
[URL=http://s458.photobucket.com/user/jhopstaken/media/5_zps3betaks1.jpg.html][/URL]

En Longines
[URL=http://s458.photobucket.com/user/jhopstaken/media/3_zps0spblroh.jpg.html][/URL]

1 like

De sunburst van de AT.

10 likes

Schitterende Omega’s, JR! Simply wow. Otto

deze blauwe topper!

8 likes

Idd plaatje om te zien! Sunburst komt in jouw pic veel beter uit de verf dan op mijn blauwe DJ. Nice

1 like

Yes, Sir! Nice

1 like

Dankjewel! Ja dat klopt, de plaat is dezelfde kleur blauw als de auto, erg apart.