Kleurthema: blauw

tja die leidt zo een eigen leven - is een keer afgebroken tijdens gelijkzetten en geen vervanging voor te vinden helaas…

Damn’ son… En dan toch gewoon blijven omdoen?! Da’s best moedig. Heb je al eens op het HF naar vervanging of om herstel verzocht? Zo neemt de schade alleen maar toe… Zonde imho. Otto

nee hoor Otto - omdoen is geen sprake van. Heb tijd genoeg als het daar om gaat. Na de laatste poging voor reparatie gewoon in de lade gelegd bij andere to do’s - voor als ik de verzameling ooit weer eens ga bekijken - of uitmesten :wink:

1 like

kreeg overigens al op HF een aardige tip voor een reparateur, voor als :wink:

Hierbij mijn ‘blauwe’

5 likes

Slecht te zien, maar hij is echt blauw hoor!

4 likes

2 likes

Kwam hem van de week toevallig tegen in een etalage, Dick, en irl is ie echt schitterend diep donkerblauw! Nice.
Cheers, Otto

Twee tinten blauw - twee tinten oranje

3 likes

Speciaal voor dit topic even de explorer op dit bandje gezet.

5 likes

Hahaha Leetje toch! Als dat de reden is om in dit topic te komen dan zet ik me over die mismatch heen :wink: ! Blijft een feest, de Explorer - welke generatie dan ook.

Cheers, Otto

Hier heb ik een blauwtje gelopen geloof ik!
:joy:

Ik heb nog wel echt werk met blauw erin ,bij deze…


De gmt is overigens van een vriend !

en geen blauwe maar wel een blauwe gloed door het schemerlicht(mag dat ook?:grin:

6 likes

Ik vind van wel :grin: !

Even een paar foto’s van die van mij (mix van huidige en ex-collectie). Heb er nog veeeel meer gehad, maar wel leuk idee.

12 likes

11 likes

Mijn eerste…sunburst blue…

8 likes

10 likes

11 likes