Kleurthema: blauw

Fijn he, Sammie, zo’n GMT met het wisselen van zomer- naar wintertijd :wink: . Mooie interpretatie van mijn topic/‘opdracht’.

Dank en groet, Otto

1 like

Big fan of the BB dus daarover nu ff niets. Maar wat een pracht combo maakt die Seiko met de vintage/used look band! Topper imho.

Cheers, Otto

1 like

Fraaie combo en leuke interpretatie van mijn ‘opdracht’ in dit topic! Die Chinese klok: tell me more please & pics? Heel geinig apparaat, niet eerder op het netvlies gehad.

Cheers, Otto

8 likes

Och, hommages zijn horloges voor mensen die de échte nooit zullen kunnen betalen òf voor diegenen die eerst een beetje een idee willen hebben, of het wat voor hen is. Mag je zelf bepalen in welke categorie ik behoor. :nerd: :grin:

Niet de mijne, maar mooie foto’s die passen in het kleurthema :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Die eer laat ik mooi aan me voorbijgaan, Captain! Ik ben er geenszins op uit om wie dan ook in een categorie of hoekje te stoppen. Doe en draag lekker wat je wilt, zolang je er zelf maar van geniet! En voor wat mijn topic aangaat: zolang het maar blauw is…

:wink: Otto

2 likes

3 likes

1 like

1 like

13 likes

Seagull 1963, re-issue van Chinees pilotenhorloge uit 1963. Wijd en zijd bekend hier.

Handopwinder met ook blauwe accenten op het kaliber.

1 like

Heel arty, die foto, fraai hoor. En voor t eerst vandaag ben ik bijna jaloers op die oude Tudor Submariner! Tell me more en heb je meer plaatjes?

Chapeau, Otto

Seagull is blijkbaar aan mijn aandacht ontschoten hier :slight_smile:️ … Daar moet ik eens op ‘bijscholing’ want spreekt me tot de verbeelding. En handopwinders vind ik ook steeds aantrekkelijker worden. Dus dank voor de intro! Otto

1 like

5 likes

5 likes

Haha, wat wil je weten? Ten eerste is dit een midsize dus 36mm. Ik heb hem al een jaar of zes, in Engeland van een liefhebber overgenomen. Perfecte maat voor mij en het eerste horloge waarvan ik een complete set kocht.

13 likes

HMT Janata

3 likes

2 likes

Schitterend. Mooie eigen import dus. Is ie helemaal in originele staat, ook de band erbij en het glaasje sexy plexi? Ik dacht dat die midsize Subs van Tudor een tintje lichter blauw waren dan deze, naast de gewone zwarte uitvoeringen. Hoe dan ook, erg graai. Ik hoop zelf ooit nog een M.N. te bemachtigen maar -zeker in full set- met uittreksel uit de archieven wordt dat lastig vinden geblazen. Of heul diep in de buidel tasten… mag ik je vragen hoeveel jij rond 2016 voor dit exemplaar hebt betaald in GBP/euro? En verder: goed voor deze beauty blijven zorgen :slight_smile: !
Cheers, Otto

1 like