Kleurthema: blauw

Volgende keer mss ff proberen bij een meer casual outfit. Krijgt je klok ook een andere beleving door! Wel mooi apparaat hoor…

Cheers, Otto

1 like

R.E.S.P.E.C.T.

Mooie dingen en fijnmechanica klussen uit hobby of verveling: ik wou dat ik dat kon. Die HFLE Flieger met sandwich dial moet ik opzoeken hier op het forum, ben heel benieuwd naar dat ‘knutsel’-resultaat. Het klinkt zeer, maar dan ook zeer veelbelovend!

Dank voor je intro en kopcursus :slight_smile: !

Cheers, Otto

Het zal aan mijn ogen liggen, Johngo, maar volgens mij zie ik daar toch wel een en ander voorbij komen zonder blauw tintje… zoals de Seiko sailor en het Seiko trio… waarmee ik niets afdoe aan de klokjes zelf. Leuk spul hoor. Maar net ff off-color…

Groet! Otto

en blauwe lume uiteraard

5 likes

Very Cool Watch, Daan. Top. Otto

Dit is em dan… de HFLE 2015… de P1lot One… 'k heb em hier op een Navy blue Nato.
Oorspronkelijk is ie geleverd met een Cognac Fliegerstrap van Leer, van 7T2 straps, en een Olijfgroene Nato

3 likes

En bedankt, moet ik er weer 1 op mn lijst zetten…

1 like

Yep!! Die bedoelde ik!!.
Ik blijf dit een super combinatie vinden.

Groeten,
Soli

Ik was er al bang voor dat ik iemand ging kwetsen :innocent:, dat gevoel had ik namelijk ook bij deze klok. :joy:

1 like

Ik was verrast over de diepblauwe kleur van de plaat inclusief “reliëf op de plaat” én sunburst. Echt heel mooi. Tsja, als aanvulling in de collectie… eh… eerst nieuwe huis, dan kijken wat er aan de strijkstok blijft hangen. :grin:

Beste wat ik kon doen :slight_smile:
Don’t Blame me, blame the Samsung A3. Pokkeding

1 like

Hey zeurpiet, de achtergrond en de Padi zijn toch blauw :wink:

1 like

Het is een Tisell. Ontloopt elkaar qua design niet zoveel :yum:

Waanzinnig, Arie! Adembenemend vind ik hem. Super geslaagd. Ik zie er allerlei stijlkenmerken van andere grote fliegers in terug maar de combi Ti, sandwich, lefty en kleine seconde op 12 - dat had in de uitvoering ook een behoorlijke lelijke lookalike kunnen worden. Maar jullie zijn imho in het tegenovergesteld geslaagd: uniek design waar in alle goeds samenkomt voor een flieger met vintage uitstraling.
Moet maar in de gaten gaan houden wanneer een ander HF lid hem in de etalage gaat zetten… als ooit.

Dank en groet! Otto

Hahaha! So right you are! Loop ik me daar een blauwtje zeg :wink:

Cheers, Otto

1 like

Mooi blauw en dan gevierendeeld - dat geeft ze toch net wat extra’s :slight_smile:

1 like

Precies… en bij mij zijn de crosshairs ook nog eens gelumed… :slight_smile:


uiteraard… ook in blauw… :slight_smile:

3 likes

dat is een fraaie ML, Otto!

:slight_smile:

Hahaha LOL !

Je ziet, ik zorg d’r goed voor!

Jij nog van jouw Pan LE ah genieten? Vast wel.

Mooi weekend, Otto

2 likes

Nog wat commerciële plaatjes van blauw spul…

1 like