Kloetster

Ik was het helemaal vergeten, maar een maand geleden een horloge verkocht aan kloetster. Gezellig gesprek gehad onder het genot van een bakje koffie. Gesproken over het geweldig mooie initiatief wat hij met zijn bedrijf neemt. Ik zou zonder twijfel wederom een horloge verkopen aan kloetster.

Mooi horloge van @kloetster overgenomen, duidelijke communicatie en aangenaam verlopen. Helemaal goed!

Horloge verkocht aan Kloetster. Soepele & probleemloze transactie. Aanrader!

Prima vent die @kloetster makkelijk in de omgang en helder!

Horloge verkocht aan @kloetster.
Leuk en vlot contact; supersnelle betaling (met dank aan PP); goede koper! :+1:

1 like

Prima deal gesloten, nette en snelle afhandeling.
Aanbevolen.

1 like

Van de week een horloge verkocht aan @kloetster en gewoon zoals 't heurt :+1:
En zoals ik het binnen HF gewend ben om zaken te doen, prettig, correct en gezellig.

@kloetster bedankt en nog veel plezier van de aanwinst :+1:
En HF wederom bedankt voor het platform :+1:

O ja, aanrader dus.

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan kloetster.
Sympathieke man, komt afspraken na en doet aan snelle en heldere communicatie.
Betaling en afhandeling zijn vlot en duidelijk verlopen.
Bedankt!

1 like

Vanavond een pracht van een horloge van @kloetster gekocht. Via het forum zeer rap een deal gesloten en hij kwam hem nog brengen bij me ook. Aardige vent, open en eerlijk en wil niet het onderste uit de kan. Zou hem ten alle tijden aanraden! :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @kloetster, vriendelijk, eerlijk en altijd snelle communicatie! Aanrader :+1: veel plezier met je NA!

2 likes

Hierbij een zeer prettige ervaring met @kloetster. Hij heeft een horloge van me overgenomen en dat was meer dan prima. Leuke ontmoeting ook. :ok_hand:

1 like

Vandaag een speedmaster reduced overgenomen van @kloetster. Snelle en soepele communicatie en leuk gesprek bij overdracht, zeker aan te raden!

1 like

Een prima ervaring met @kloetster :+1:

Horlogeband overgenomen. Was zoals beschreven en zeer fijn en vlot contact. Heeft de band uiteindelijk nog langs gebracht ook, dus een wel erg snelle levering!

1 like

Prima ervaring met @kloetster.
Hij kwam zelfs omrijden en het horloge langsbrengen toen hij “enigszins” in de buurt was.
:+1:

1 like

Koop met vertrouwen van @kloetster!

1 like

Heb 2-3 weken geleden een horloge overgenomen van Kloetster, dat was mijn eerste ervaring met een overdracht.
En dat was zeer aangenaam in het voortraject, maar ook zeker in de overdracht.
Als extra service nog zelfs de band op maat gemaakt, tijdens een bakkie koffie.
Ik zou zo weer een deal doen, nog bedankt!

Deze week een mooi horloge overgenomen van gerespecteerd forumlid @kloetster .

Prima ervaring; alles zoals het hoort! Dank voor de deal! :+1:

1 like

Gisteren de Tudor 76200 van @kloetster overgenomen. Zeer fijne en vlotte transactie! Aanrader!

1 like

Vandaag mijn Omega Seamaster verkocht aan @kloetser, prettig en correct contact en afhandeling! Aan te raden.

1 like

Vandaag de Omega PO van @kloetster overgenomen on het genot van een bakje koffie.
Prima contact en zoals omschreven.
Aan te raden!

1 like