Ko-Banden only

Die is wel heel erg mooi gelukt zeg!!!

1 like

Een paar daagjes Unive verlof opgenomen :thermometer_face: . Om het leed van mannengriep te verzachten stond postNL aan de deur met een doosje straps van de bandenmeester.

Een tijdje terug heeft Ko een oude plunjebaal van me ontvangen die op de nodige plekken is geweest. Gelijk wat stijlloze promotie voor het canvas van Ko! Erg mooi dat zoiets een tweede leven kan krijgen als praktische memorabilia. In lichtbruin en donkerbuin:

En zo ziet dat er dan allemaal uit:

@Ko-Banden , wederom bedankt!

Oh ja, en ik krijg regelmatig de vraag waar ik de vouwsluitingen vandaan tover. Omdat jullie het zijn: prijs/kwaliteitstechnisch heb best bewaarde geheim tot nu toe.

22 likes

Er mooi, en bedankt voor de tip over de sluiting. Wat ik me nog wel afvraag, hoe krijg je de maat van je KO bandje goed samen met de sluiting? Kwestie van vouwsluiting bestellen, opmeten op de pols en aan KO lengte van bandje onder/boven van pushping horloge tot pushpin vouwsluiting doorgeven?

7 likes

De sluiting naar Ko sturen. Met je polsmaat erbij en de lughole tot lughole afstand komt dat helemaal goed.

3 likes

Supergaaf idee man en zeer geslaagde bandjes @Ko-Banden :+1:

2 likes

Canvas op leer. I like it!

8 likes

Dan moet ik ook maar even meedoen.Vind het een erg mooie combi!

5 likes

Mooi spul maakt Ko.

12 likes

Net als iedereen , moet ook ik uiteindelijk aan en @Ko-Banden strap geloven.

Ik ben er super blij mee!

6 likes

Had m hier nog niet bij gezet. Erg blij mee!



1 like

10 likes

10 likes

Komen de sluiting ook bij Ko vandaan ? Zo nee, waar heb je deze gekocht ?

Hele mooie bandjes overigens. :+1:t3:

1 like

Slang!

8 likes

Zie post 102 in dit topic :wink:

Geile universal

Ik ga op zoek naar post 102.
Dank u.

Edit. En gevonden. :+1:t3:

2 likes

Ik wil hier toch ook even @Ko-Banden feliciteren. Dit bandje overgenomen van een forumlid, en de kwaliteit is inderdaad geweldig. Mooi!

3 likes

Net binnen en echt heel vet! :heart_eyes: Super blij met deze creatie van @Ko-Banden (Olijgroen suede band met Racing Green keepers)




20 likes