Ko

Snel en vriendelijk ! Zeker een aanrader ! Veel plezier met de seiko

1 like

Een heroic18 sluiting overgenomen.
Snelle verzending, goed verpakt.
Graag weer!

Ko is inderdaad TOP!! (tu) :slight_smile:

Groet, Glenn

Wat een eindbaas!

Vandaag een zwarte leren band met gesp binnengekregen. Gemaakt door Ko him self. Wat een BAAS! Respect :}

Twee schitterende banden van Ko gekocht. Ik ben er echt superblij mee. Ko maakt echt topproducten!

Dick

Blauwe sumo van Ko overgenomen.
Snel en prettig contact, snelle levering en goed verpakt ontvangen.
Horloge eigenlijk nog in betere staat dan beschreven :slight_smile:
Niets dan lof voor de Baas
(tu)

Ook hier niets dan lof. Goede ervaring met Ko als bandenmaker. Heldere communicatie, ruime keuze aan opties en leer en snelle levering. Absoluut een vakman en een aanwinst voor het forum! (tu)

Prachtige banden en uitstekende service en prettig contact. Aanrader.

Groet Tecco

Een aanrader! De banden van Ko zijn echt super!!!
Prachtig op maat gemaakt en van een super kwaliteit!

Super!
En supersnel.

Ik wil toch nog even vermelden dat Ko fantastische bandjes maakt.
Eerste keer was een prachtige band voor een steinhart ocean one en nu dus een vintage bandje voor de explorer.

Hij komt zelf met voorstellen voor leersoorten en garen. Desnoods stuurt hij eerst een proefje.

Helemaal top.

Graag plaats ik hier ook even een positief bericht over Ko die een pracht band naar me verstuurd heeft voor op de Rolex 5513.
Ben al een beetje in de weer geweest met wat fotos maar ik wil met beter licht van de week even een mooie serie maken van deze zeer geslaagde combi naar mijn idee.
Onderhandelen was van hoge klasse en zeer bevredigend!
Ko bedankt.
Later nog wat fotos,
mvg Leetje

Band van Ko gekocht. Mooie band en vlotte afwikkeling. Aanrader!

Ik had de eer om één van de eerste vintage banden van Ko te mogen aanschaffen. Top kwaliteit en dito afstemming.

Ko rocks.

Na via dit forum een Seiko Sarb033 op een stalen band gekocht te hebben wou ik er graag een leren band bij. Normaal staat leer me een beetje tegen want door m’n smalle polsen blijft er altijd een heel stuk materiaal onbenut.
Toen kwam ik Ko tegen en alle positieve verhalen over hem en dus wist ik waar ik m’n bandje moest halen.
Na wat berichtjes over en weer en wat foto’s ter inspiratie van wat mogelijk is heb ik een bestelling bij Ko gedaan en binnen een week had ik het bandje in huis compleet met gesp en tegen een prijs waar je nergens anders een custom bandje kan krijgen geloof ik.

Ben enorm onder de indruk van de kwaliteit en afwerking, de verhalen zijn absoluut waar :wink:
Al met al een enorme aanrader voor iedereen die wat aparts zoekt!

Ontzettend positieve ervaring met Ko. Een prachtige strap voor mijn Omega laten maken waar ik enorm mee in mijn nopjes ben. Bestelproces verliep vlot, de vand was veel sneller klaar dan ik dacht, en de prijs was unbeatable. Ik kan het iedereen aanraden!

http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/f5be2a84bbd8f2160d66c8759b14b6bfcc87fda8

Ontzettend positieve ervaring met Ko. Een prachtige strap voor mijn Omega laten maken waar ik enorm mee in mijn nopjes ben. Bestelproces verliep vlot, de vand was veel sneller klaar dan ik dacht, en de prijs was unbeatable. Ik kan het iedereen aanraden!

2 likes

Hele mooie band door Ko laten maken, helaas bleek hij toch niet heel mooi op mijn Hamilton.

Doet echter niets af aan de hele mooie band (exact naar wens gemaakt), prima communicatie en snelle verzending!

Aanrader!

Ik heb ook een paar horlogebandjes van Ko gekocht en ook maar gelijk een prachtig horloge er bij om al die mooie banden op te dragen :wink: Bij Ko thuis hartelijk ontvangen met een lekkere kop koffie en uiteraard eventjes over horloges gepraat . Wat mij betreft dus een dikke aanrader :thumbsup: Ko, nogmaals bedankt voor de fijne deal en de koffie. Graag tot een volgende keer!

Groet,

Jeffrey.

1 like