Ko

Vandaag weer een nieuwe strap van Ko binnen gekregen. Op maat gemaakt voor mijn Alpina Startimer Chrono. Mooi horloge met op zich een fijne vouwsluiting maar de originele band is aan 1 zijde veel te lang en 1 zijde te kort. Fijn zo’n knipoog naar het verleden maar niet praktisch voor mij.

Perfect op maat, prachtig afgewerkt, Ko is een vakman. Bedankt Ko!



5 likes

Ook ik heb leren straps laten maken door @Ko-Banden . Hield mij goed op de hoogte van de ontwikkelingen en snelle verzending. Zeker een aanrader!

Eindelijk kan ik me dan ook bezitter en eigenaar noemen van een creatie van Ko.

Prachtige band, snelle verzending, fijne communicatie en top service. Ik krijg nog een setje pushpins nagestuurd namelijk!

Thanks @Ko-Banden ! :+1:

1 like

Ook hier zeer tevreden van de kwaliteit en de (super) service van @Ko-Banden :thumbsup:

1 like

Hier ook prima ervaringen met @Ko-Banden Goed advies ook om de band te doen passen bij het horloge!
Echt een aanrader! :ok_hand:

Hier ook een positieve ervaring; snelle levering, mooie band. :slight_smile:

Plaatjes, mensen!! :smile:

Er is volgens mij niets wat @Ko-Banden niet kan. Zelfs een band voor Tag Heuer sluiting is geen probleem.
En bovendien betaalbaar, snel geleverd en prachtig afgewerkt!
Dank je wel Ko!!!

1 like

Ik sluit me volledig aan bij alle bovenstaande, genoemde lofuitingen.

1 like

Overgenomen dus geen direct contact gehad maar potverdorie wat een lekker bandjes.

3 likes

Bandje gekocht bij @Ko-Banden echt vakwerk! Fantastische afwerking! :+1:

1 like

Vakwerk zoals altijd :+1:

2 likes

Binnenkort die Ko maar eens contacten. Een zwart Nubuk band zou denk erg mooi zijn op deze zwarte :wink:

1 like

Band van @Ko-Banden gekocht. Had een wens voor mijn speedmaster automatic en ko heeft met foto’s van eerder werk mij geholpen. Vandaag prachtige band binnengekregen in bubbel envelop.
Ben er erg blij mee!

2 likes

Tja, saai topic, maar hier ook lof voor @Ko-Banden
:+1::+1:

1 like

Vandaag de zwart lederen strap voor mijn Bulova Moonwatch ontvangen en die zit en staat TOP. De originele gesp past er op, helemaal blij. Voor de zoveelste keer… @Ko-Banden wederom bedankt :+1::+1:

4 likes

Zojuist de mat zwarte Ko binnen gekregen. Heel blij mee!!

5 likes

Duidelijke en vriendelijke communicatie. Levering snel en goed verpakt. :thumbsup:

Wederom een prachtband ontvangen van @Ko-Banden. Nu nog op het horloge wachten waar hij aan moet…

Prachtig afgewerkt, helemaal gemaakt zoals gevraagd, pushpins erbij en nog snel hier ook nog!

1 like

Vandaag een schitterende band voor mijn AT ontvangen voor gebruik met de vouwsluiting.
Helemaal top en op naar de volgende keer!
:+1: