Ko

Ik had hier veel eerder aan moeten beginnen. Wat een topband voor een topprijs van @Ko-Banden ! Duidelijke, vriendelijke en vlotte communicatie. De band was al binnen een paar dagen binnen, waar ik eigenlijk een paar weken had verwacht. Afwerking is top, en de band is precies zoals ik hem wilde hebben (heb wel eens anders meegemaakt bij andere bandenmakers).

Absoluut een aanrader dus. HF mag blij zijn dat er iemand is op dit forum die dit voor ons doet!

2 likes

Terug van vakantie en twee geitenleren Ko-banden op je mat vinden: da’s fijn!
Ko reageert snel en wat hij levert is prachtig.

1 like

Opnieuw 2 mooie banden van Ko ontvange.
Nogmaals bedankt!
:+1:

1 like

Onlangs een bandje laten maken bij @Ko-Banden , goede communicatie en erg mooi & kwalitatief bandje! Aanrader!

1 like

Ook hier complimenten voor Ko! Snelle goede communicatie, en bandje veel sneller binnen dan verwacht.

Aan alle details is gedacht, echt een heel mooi product! Ik ben echt onder de indruk.

Grt. Erik

1 like

Weer 2 mooie struisvogel banden besteld bij onze meester bandenmaker. Ben er weer helemaal happy mee, goeie feedback op mijn idee en weer topkwaliteit geleverd. Keep up the good work @Ko-Banden :+1:

5 likes

Top communicatie, voorlopig (nog) niks gekocht.

Prachtige band ontvangen! Goede communicatie ook :+1:

Diverse bandjes inmiddels bij @Ko-Banden gekocht.
Alle waren van boven verwachting goede kwaliteit. Ik ben vaste klant iig :+1:

1 like

De HFLE overgenomen van @Ko-Banden . Ging allemaal soepel en horloge met de extra bandjes zagen eruit als nieuw zoals in de adv ook stond. Vooral de custom geitenleren horlogebandje vond ik goed bij het horloge staan.

Aanrader dus!

1 like

Vorige week mijn Ko band voor op m’n Speedy binnen gekregen! Heel erg blij mee! Zoals op donderdag beloofd, maandag verzonden en dinsdag in huis!

2 likes

Ko(ning), is een held! Altijd goede tips en adviezen voor banden. Snel, doet wat hij beloofd, en als het niet goed genoeg is, lost hij het razendsnel weer op! En maakt prachtige, retestrakke banden.
Wat een Koning!


2 likes

Bandje gekocht bij Ko, prachtig afgewerkt wat recht doet aan het horloge die nu extra draagtijd krijgt.

Eerst had hij per ongeluk een zilverkleurige buckle gestuurd, maar volgende dag kwam de goudkleurige binnen. Kortom: top!

1 like

Bandje laten maken voor mijn Seiko SNJ023 bij Ko. Erg fraai bandje, fijne communicatie, mooie prijs en vlot geleverd.

1 like

2 prachtige banden bij Ko_ gekocht. Andere band die ik al had op maat laten maken. Geheel tevreden zoals verwacht na alle bovenstaande reacties. Ik ga zeker weer bij Ko bestellen.

2 likes

Mooie custom made struisvogel strap enkel op basis van een paar afmetingen :slight_smile:
Top!

1 like