Ko-Banden

Vandaag ook weer een bandje van @Ko-Banden binnen. Prima communicatie en kwaliteit. Bedankt Ko :thumbsup:

Eerste bandje van ko binnen. Ongekend vakwerk voor deze prijsklasse. Hier kunnen de merkbanden niet tegen op. Vlotte communicatie, goed advies, keuze genoeg en bovendien custom made. Topper!

1 like

Helemaal eens met alle lof. Prachtig afgewerkte leren band ontvangen!

Ook recentelijk weer erg mooie bandjes gekregen van @Ko-Banden

Hij kan zich gemakkelijk meten met de veel duurdere internationale aanbieders van handgemaakte bandjes.

1 like

Ook ik heb 2 bandjes besteld bij Ko en ik kan alle berichtjes beamen: wat een vakman!

Weer een topband ontvangen van @Ko-Banden

Bedankt :+1:t2:

1 like

Prachtige band op maat voor mijn Damasko ontvangen van Ko. Vakmanschap :ok_hand:

1 like

Iedereen die nog een rallye bandje op zijn Speedmaster (of Bulova natuurlijk) wil, check dit. Die @Ko-Banden wordt steeds beter, echt prachtige kwaliteit.

Bedankt Ko!

6 likes

Geweldig mooi
Ko bedankt!

2 likes

Tsja, wat kan ik nog toevoegen: het laten maken van mijn bandje bij Ko is op alle vlakken geslaagd; mooi, goede prijs, prettige communicatie en snel verstuurd. Dus :thumbsup:

1 like

Ik mailde Ko 6 dagen geleden of hij nog een oplossing wist voor het minder breed worden van een horlogeband die ik anderhalve maand eerder bij hem aanschafte. Verbaasd was ik toen hij mij terugschreef dat hij wel een nieuwe wilde maken, dit maal met wat versteviging. Ik moest alleen wel geduld hebben, want hij had het erg druk. Ik had al rekening gehouden met een week of drie, dus ik was erg verbaasd dat ik er vandaag al een envelop met daarin een horlogebandje uit de brievenbus haalde. En het horlogebandje ziet er weer fenomenaal uit! Ko, erg bedankt voor de superoplossing die je geboden hebt en het schitterende bandje!

3 likes

Genoeg ervaringen gedeeld hier zou je zeggen, maar ik gooi er graag mijn schepje bovenop. Want dit is pas echt Service.
Bandje besteld voor m’n dugena, Ko gaf mooie suggesties en al snel was er eentje uitgezocht.
Het bandje was stuk sneller binnen dan verwacht, ook helemaal goed.
En toen… flink pielen om het bandje erin te krijgen, blijkt hij gewoon met geen mogelijkheid erin te gaan.
Ik vond niet dat het probleem bij Ko lag dus gewoon het forum ingeschakeld, maar Ko gaf aan het gewoon te willen oplossen.
Binnen no time had ik een nieuw bandje binnen met iets dunner leer aan de uiteinden zodat hij makkelijker zou passen.
En jahoor die past gewoon :slight_smile::+1:

Absolute aanrader

5 likes

Na mijn goede ervaringen met Ko voor de band op een Oris Aquis opnieuw Ko gevraagd een band op maat te maken voor de vouwsluiting van mijn nieuwe Alpina Startimer. De originele band was aan 1 zijde te kort en aan de andere veel te lang, waardoor de sluiting niet midden op de pols zat. En de gaatjes zaten te ver van elkaar zodat hij niet lekker paste.

Vandaag de band van Ko ontvangen, en hij past werkelijk perfect. Precies zoals ik wilde en mooi afgewerkt. @Ko-Banden bedankt weer voor deze perfecte band!

3 likes

Vorige week twee banden ontvangen. Ze zien er super uit en dragen heerlijk. Voordeel voor mij is ook dat ze gewoon wat kleiner gemaakt kunnen worden. Standaard banden zijn voor mij allemaal ‘te’ lang. Ko bedankt!

Band aan het horloge is dus niet nieuw.

1 like

'T bandje van het horloge van m’n vriendin was aan vervanging toe.

@Ko-Banden heeft super geholpen, fotos gestuurd van de huidige band. Lengte beoordeeld en met 2 weken lag ie op de deurmat. Past perfect, thanks!

1 like

Nieuw bandje van Ko. Niet gek dacht ik!

2 likes

Ko heeft een van mijn (originele) Damasko banden ingekort.

Het is een band met een vouwsluiting en het die is aan een banddeel gestikt + verlijmd. Dit deel was te lang waardoor de sluiting niet midden op de pols kon liggen.

Zeer vakkundig en onzichtbaar gedaan!

3 likes

Zeer maar dan ook zeer tevreden over de banden van Ko! Vakman en een fijn forumlid! Wederom dank!

2 likes

Al veel gezien en meegelezen op HF, en uitijdelijk zelf een band besteld
Man man man, wat is me dat…
Kwaliteit, service en prijs…
Iemand die beter vindt zou ik graag ontmoeten…
Top, top,top…

Hebben we hier in België niet hoor!
@Ko_ nogmaals bedankt
Zal niet bij deze blijven, nu ast zeer drukdoor hfle17.

1 like

Amai, lang naar gezocht, echt top.
Ik had het sowieso al moeilijk om een leuke band te vinden op mijn maat.
Eindelijk kwaliteit gevonden :grinning:
@lukaanlw, met u prachtige collectie weet je waar naartoe!!!