Koen

Hallo allemaal,

Wegens studie en een periode waarin ik in het buitenland heb gezeten, heb ik een tijdlang geen reparaties aangenomen. Vanaf vrijdag ben ik weer in Nederland en heb ik weer tijd voor horloges, dus mocht ik iets voor iemand kunnen betekenen, stuur me gerust een PBtje.

Met vriendelijke groeten,
Koen

9 likes

Hoi Koen,

Welkom terug! Zou je eens kunnen kijken naar mijn Omega de Ville waar ik het sloopuurwerk voor aangekocht heb.

Alvast bedankt.

Groeten Jeanot

Vandaag bij Koen geweest om twee horloges op te halen en een mogelijk nieuwe aankoop vastgehouden. Ik vind het een genot om als brabo’s onder elkaar te zijn en over de hobby te brevieren.

De resultaten zullen te zien zijn in het vintage deel want ik moet nog foto’s maken maar wat mij betreft een dikke :+1: :+1:

Ik hen er meteen een achter gelaten en daar werd ter plaatse een vervanging balans ingezet en we gaan zien…

Ha Koen,

Ik studeer in Tilburg en kwam via -Zoek de dichtstbijzijnde horlogemaker met HF recensie- bij jou terecht.
Doe jij nog horlogereparaties? Ik heb een defect Omega 613 uit '68.

Vriendelijke groet,
Dirk

Hi Koen,
Ik ben helaas nog te kort lid van het forum om een privé bericht te kunnen sturen, maar zou ik met je in contact kunnen komen? Ik hoopte dat je in Tilburg nog naar een horloge voor mij zou kunnen kijken.
Bedankt! Groet, Gijs

1 like

@koen

1 like

Hoi Koen, ik heb een horloge van mijn vader geërfd hij werkt niet meer en bij de juwelier kunnen ze hem niet aan de praat krijgen. Ik wil hen graag zelf gaan dragen, denk je dat jij hem kan repareren? Ik woon in Tilburg en kan dus makkelijk even langskomen als dat handig is. Het gaat over een originele pictowatch ik schat ongeveer 20-25jaar oud.

goedemiddag,

bedankt voor uw berichtje, helaas werk ik niet aan Quartz horloges.

Met vriendelijke groet,
Koen

Top ervaring met Koen.
2 Datejust’s laten servicen.
Niet alleen een kundig vakman , maar ook gewoon een erg toffe gast.

Kopje koffie en een bammetje kaas , voor je het weet ligt de tafel vol met prachtige horlogerie en vliegen de uren voorbij met bevlogen “watchtalk”

Heel graag tot de volgende keer!

4 likes

Hoi Koen,

Werk jij nog aan horloges?

Met een groet,

Koen

Goedenavond Koen,

bedankt voor je berichtje, helaas neem ik
voor onbepaalde tijd geen nieuwe klanten aan voor reparaties. Mocht dat veranderen dan zal ik dat hier vermelden :slightly_smiling_face:

Met vriendelijke groet,
Koen

1 like