Koen (tu)

Recent een horloge van Koen overgenomen. Ging in eerste instantie een beetje mis vanwege het niet werkende PB systeem van het forum. Daarna is toch alles nog goed gekomen. (tu)

Enkele opknappers van Koen gekocht.
Prima afhandeling en nette levering.

(tu)

Tot 2x iets willen kopen waarbij ik akkoord ging met de vraagprijs en dus ook wilde betalen.
Maar op het laatste moment ging het niet door omdat een ander weer iets meer gaf door een smoesje te verzinnen.
Dit is geen verkoop mentaliteit en wil dus niets meer van hem kopen daar ik dit geen derde keer wil mee maken.

Ik heb enkele maanden geleden een zakhorloge van Koen overgenomen.
Prettige afhandeling,goed verpakt verstuurd en prachtig horloge.
(tu)

duimken omhoog

alles dik in orde: goede communicatie, goed verpakt, snel verhandeld, niets op aan te merken.

Koen (tu) (als verkoper)

Duidelijk beschreven product.
No nonsens.
Goede en snelle communicatie
Snelle afhandeling en versturing.

Laatst een zakhorloge van Koen gekocht. Ziet er mooi uit, loopt goed en zorgvuldig ingepakt. Ik heb tussendoor gewisseld van horloge, omdat ik een ander horloge liever wilde hebben en dat was geen probleem. Prima zakendoen met Koen!

Een Pontiac laten repareren bij Koen,ik had er zelf aan geklungeld.(niet slim)
Afijn Koen heeft het horloge onder handen genomen en is helemaal goed gekomen.
Verder de Favre Leuba sea chief gekocht,met zwarte dial en schitterende markers,ben er blij mee.
En passant het horloge van mijn vader aangeboden,waar ook het e.e.a aan moet gebeuren,om hem aan de praat te krijgen.
Ik denk dat het horloge bij Koen in goede handen is.
Al met al een 2 uurtjes in zijn atelier geweest,maar die tijd vliegt voorbij,en veel geleerd.
Enne voor de moeder,bedankt voor het heerlijke kopje koffie.(tu)

:}

Mooie Certina dresswatch uit de jaren '60 gekocht van Koen.
Uitstekende communicatie, het horloge ziet er uit als beschreven in de advertentie, aangetekend verstuurd en zeer goed verpakt.

In mijn ogen een betrouwbare verkoper.

Hamilton zakhorloge overgenomen van Koen. Fijne transactie en goede communicatie.

Ik heb weer eens prettig met Koen zaken gedaan.

Je komt er altijd samen uit.(tu)(tu)

Koen kan ik van harte aanbevelen.

Nog bedankt en vast tot een volgende keer.

Groet , Koos

Eerder dit jaar had ik op het vintage gedeelte van het forum een oproep geplaatst wie er naar een oude Tissot van een vriend van me die ging trouwen kon kijken.

http://www.horlogeforum.nl/read.php?19,2511232,page=1

Koen reageerde hierop met de mededeling dat hij wel even wilde kijken of er nog wat te doen was aan het horloge.

Na enig onderzoek bleek dat het horloge wel te reparen was en dus akkoord gegaan om tot reparatie over te gaan. Alles bij elkaar ben ik hierover zeer tevreden, prijs was goed, resultaat was mooi op tijd voor die vriends bruiloft dus ook die was zeer gelukkig!

Ik kan Koen dus absoluut aanraden, ik ben blij dat het forum leden heeft zoals Koen. Dit maakt dat het forum een fijne en vooral betrouwbare plek is om te vertoeven. Dus Koen, namens mij en mijn vriend, nogmaals heel hartelijk bedankt! (tu)

Bijzonder snelle en vlotte deal gehad met @koen. Binnen een paar uur geregeld, zo simpel en soepel kan het gaan.

Fantastisch snelle deal gehad met Koen. Ik geloof dat we binnen vijf minuten naar plaatsing van zijn advertentie een deal hadden, en weer vijf minuten later was het geld overgemaakt. Volgende dag gelijk het zakhorloge op de post gegaan, en vanochtend had ik hem alweer binnen.

Precies zoals beschreven in de advertentie, en verder lekker vlotte communicatie en een prettige afhandeling. Mag van mij altijd zo gaan! Koen, hartelijk bedankt!

Complimenten voor Koen. Ik heb een vintage Roamer van hem overgenomen. Geen gezeur over prijs of levering. Hij handelde heel klantgericht en prettig. Zeker een aanrader! Voor zakhorloges weet ik hem ook te vinden.

@koen heeft zijn werkplaats opgeruimd en ik ben een automaatje en een leuk metalen vintage bandje rijker. Snelle en duidelijke communicatie en vlot verstuurd. Bedankt Koen, voor het prettig zakendoen.

1 like

Vintage zakhorloge gekocht. Klok was precies zoals beschreven in de advertentie en loopt als nieuw.
Prettige communicatie en afhandeling. Goed zaken doen met Koen :thumbsup:

Afgelopen week van @koen deze mooie Waltham pocket watch overgenomen; zie de link. Het horloge was voorheen ook van mij (ik verkocht het aan Koen) en ik heb het nu volledig gerestaureerd weer terug in mijn bezit :relaxed:

Prettig zaken doen met Koen. Vriendelijke communicatie en efficiënte afhandeling. Goed verpakt en snel verzonden! Top :+1: Tot de volgende keer !

1 like

Leuke deal met Koen kunnen sluiten. Snelle betaling en goede communicatie. Aanrader :+1:t2:

Zeer vlotte deal met @koen gedaan. Snelle betaler en duidelijke communicatie. Dank koen (dit is dus poging 2 :wink:).