koetsjh

Jaco, harstikke bedankt. Weer wat geleerd. Ik ben meer van de precisie. Geef mij maar de volledige minuten er bij.

Groeten, Arnold

1 like

Een horloge verkocht aan @koetsjh
Goede communicatie en aangename meet & greet gedaan met Jaco voor de overdracht van het horloge. Bedankt Jaco en veel plezier met je nieuwe aanwinst toegewenst!

1 like

Heel leuk contact gehad met @koetsjh.
Een leuke ruil kunnen doen voor een prachtige tissot , zeer mooie deal gekregen.
Verpakking : Top
De prijs : Top
Koetsjh is gewoon toppie! :thumbsup:

1 like

Super contact en een mooie deal met Jaco, hij is niet te beroerd een stukje om te rijden. Aanrader!

Gr. Marc

1 like

Dank en graag gedaan! Geniet ervan! Contact was inderdaad super, even bijpraten over de hobby, altijd goed. Leuk zaken met je gedaan te hebben @Marc !

Vandaag een horloge verkocht aan @koetsjh.

  • Keurige onderhandeling;
  • Afspra(a)k(en) nagekomen;
  • Overeengekomen bedrag netjes betaald;
  • Gezellig over horloges/werk gesproken met een kopje koffie.

Kortom, een deal zoals je hem wilt maken op het forum!

Jaco, wellicht tot een volgende keer!

1 like

Horloge verkocht aan @koetsjh, duidelijke communicatie en een prettige deal. Onder het genot van een kopje koffie nog wat over onze hobby gepraat. Al met al zeker een aanraden! Bedankt Jaco!

1 like

Dank Rutger (@rmen9), geheel wederzijds!

Bijzonder prettige dubbele deal gemaakt met Jaco!
Vlotte en prettige communicatie, een HF-collega zoals het hoort. Jaco, jij veel plezier met de SARB en Intramatic…
Kortom heren; een absolute aanrader​:+1::+1:

2 likes

Mijn eerste ruil ooit gedaan op het forum met @koetsjh. Vlotte communicatie en snelle verzending. Kortom, aanrader!

1 like

Prettige communicatie, snelle en correcte afhandeling met @koetsjh!

2 likes

Hier ook een super ervaring met Jaco, na tot elkaar gekomen te zijn met een hele mooie oplossing voor ons beide de deal gesloten…

Elkaar tegemoet gekomen en lekker met elkaar gesproken over de gezamenlijke hobby en meer…

Aanrader dus en zou graag nog eens zaken met hem doen. Dikke pluim :+1:t2:

1 like

Vandaag een mooie Seiko kunnen kopen van Jaco. Pracht klok, goede deal, snel beslist. En altijd makkelijk als iemand nog geen 10 minuten bij je vandaan blijkt te wonen. Aanrader. Bedankt Jaco.

2 likes

@koetsjh Jaco bedankt voor het gunnen van de mooie Seiko Turtle. Graag tot de volgende deal.
Groet Bram

1 like

Weer een leuke ruildeal met @koetsjh gedaan. Bedankt en veel plezier met het horloge!

1 like

Zojuist na een heel brutale mail van Jaco :wink: mijn Airman verkocht. Veel plezier ermee en tot een volgende keer

1 like

Ja, dat was me de bliksem actie wel. :smile:

Dank Paul!

Jaco @koetsjh heeft mijn Damasko DA38 overgenomen. Prettige en gezellige communicatie en de deal was snel beklonken. Betaling in een poep-en-een-zucht geregeld…kortom, wat wil een HF-er nog meer? Perfect.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft :thumbsup:

2 likes

Een Ball overgenomen van @koetsjh en wat kan ik zeggen buiten dat de man liegt! Het horloge is in betere staat dan hij beschrijft! Absolute aanrader om mee te handelen.

Aangenaam in contact, horloge was zeer stevig ingepakt en meteen verzonden nadat de deal geklonken was.

Meteen even een Hirsch op de Ball gezet en een bandje dat erbij zat op mn revue thommen! Ik ben een blij man.

TLDR: aanrader! +1

3 likes

3e meer dan prettige deal met Jaco. Hij heeft hier al een vaste plek aan tafel😉

Heel veel plezier met de Omega!

2 likes