Misselijk geintje.
Zelfs triest, blijft me verbazen dat dat kan…
Wat een idioot zeg.
Een typische eikel die Bos.
Heeft zijn vertrek zojuist in zijn eigen Boktorren draadje aangekondigd, want jullie zijn elitair Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen
Mazzel gozert!
Tja, da’s wel echt een “two-faced” reactie van 'm…
Hopelijk geen Heintje Davids
Het waren wel (bijna) drie fantastische maanden.
On Topic
Volgens mij is 95% van alle negatieve consternatie te herleiden tot 3 woorden:
Communicatie, Communicatie en Communicatie. Met communiceren kom je bijna met alles weg. Als ik niets zeg en ik kom morgenavond om 12 uur in de nacht thuis heb ik een probleem met mijn echtgenoot, als ik echter s’middags tegen haar zeg dat ik om 12 uur in de nacht thuis kom omdat ik met vrienden naar de kroeg ben zegt ze ‘veel plezier’.
Als Rob klanten die (moeten) wachten gewoon informeert hoelang ze (moeten) wachten is erg veel kou uit de lucht.
Just my 2 cents.
Amen.
Dan ga ik het toch maar hier vragen( lijkt me sneller haha )
Eerst stond nog bij de SKX007-J dat de rubber band mee geleverd werd als je hem op een seiko jubilee zou kopen, maar nu niet ?
@Frankyman Voor zover ik weet krijg je die er gewoon bij.
Je betaald voor een complete SKX op rubber , je betaald extra voor de jubilee , dus 2 banden.
Zo werd mijn vorige SKX ook geleverd , maar dan icm met een oysterband.
volgens mij is het een van de twee, tenzij je dit specifiek aangeeft
Eventjes vermelden dan bij de order , dat moet wel goed komen.
Ik heb nooit wat door hem laten doen, maar heb alleen maar goede verhalen over heb gehoord. Ik snap het wel als hij geen extra personeel wilt aannemen. Sommige eenmansbedrijven willen dat niet omdat er heel veel tijd in gaat zitten om iemand de kunst te leren en je nooit zeker weet of iemand blijft. Als je dat al eens hebt meegemaakt dan begrijp ik dat je daar op een gegeven moment geen zin meer in hebt.
Neemt overigens niet weg dat je 100% duidelijk naar je klanten moet zijn en een goede communicatie/service moet hebben. Hij zou ook een secretaresse kunnen aannemen die dat simpelere werk uit handen neemt
zit je nou te solliciteren?
Blijkbaar zit er veel handel in.
Het staat iedereen vrij een Seiko-handel op te zetten.
Dus als er maanden gewacht moet worden en of er mensen weglopen want het duurt te lang. Dan is er misschien behoefte aan een snellere oplossing.
Sla je slag !
In relatie tot de banden vraag: Mijn ervaring van 6 maanden geleden en interpretatie : op rubber is alleen op rubber, op Jubilee is alleen op Jubilee, alle andere keuzes zouden geleverd moeten/kunnen worden met de rubberen band erbij. Als ik nu kijk op de site lijkt er inderdaad tekstueel/Lay-out technisch wel iets veranderd. If all else fails, gewoon vragen aan Rob