Koningsdag: wat is de buit?

Gorgeous.

1 like

Hij is echt mooi topvonst hoor!
Mijn score was een nat sesamstraat horloge, was ff lastig maar kon me bedwingen hem te laten liggen.
Volgend jaar beter.

Groet Bram

1 like

Zo dan, ik herken hem amper terug uit de openingspost. Goede vondst! :+1:

1 like

Mooi! En meteen ff de sokken erin gezet met opknappen. Paar uur later heb je gewoon een topklokje.
Mijn dag verliep vwb nieuwe aanwinsten een stuk teleurstellender: helemaal niets tegengekomen.

1 like

In Emmeloord ook niks. Maar dat was misschien te verwachten als je pas om 11 uur aankomt :stuck_out_tongue:

1 like

Hij was al mooi maar nu helemaal!

1 like

Zoooo, jij kunt gasgeven! :dizzy_face:
Veel plezier ermee!

1 like

Die pie pan is echt heel mooi! Ooit hebben wij ook eens geluk haha

1 like

Al vaker gezegd, je bent een bofkont. Schitterende aanwinst

1 like

Mooi! Erg fraai horloge, als je er vanaf wilt ben ik geïnteresseerd!

Hier is de link naar de manual.

2 likes

Dank @Jaco! Manual gedownload (down geload?)
Instellen was daarna appeltje eitje. Ook de datum staat nu weer goed.
Ga ‘m voorlopig niet weg doen, nostalgie waarde!
En’ t is eigenlijk wel weer leuk om af en toe zo’n LCD ding te dragen.
Maar volgens mij zijn er hier een heleboel van?

1 like

Nah, ik weet nog niet precies wat de buit is, in ieder geval dit, vanwege bewezen hulp bij de organisatie van een vrijmarktje:

Ben wel nieuwsgierig hoe die open moet, want 't batterijtje is volgens mij al jaren leeg.

Pontiac als horlogemerk ken ik wel, maar na een avond struinen op internet kan ik hier niks over vinden. Ik zal nog een nieuw topic met meer foto’s voor info openen.

Het was drama, helemaal niets gekocht en voor mijn neus door bekendenvan me een mooie pontiac weggekaapt en een chronograaf suisse. Ik kom niet verder dan een aardewerk vaasje en een broodje beenham.

2 likes

Feli! Heel leuk exemplaar.

2 likes

Chrono’s op de markt is wel een zeldzaamheid, dat is inderdaad balen Walter…

Fijn dat het instellen gelukt is.

Er zijn inderdaad genoeg exemplaren te vinden, het is gewoon fijner een horloge van een liefhebber over te nemen.

Oude Casio’s hebben een grote interesse bij me, vandaar dat ik het vroeg. Je kunt er nooit genoeg van hebben, zeker voor zo’n mooie prijs!

Het verfoeilijke vind ik dat de kenners elkaar het licht veelal niet in de ogen gunnen en jaaaaa dat heb ik ook thuis etc etc en meer van dat soort zwamverhalen.

Je kent ook de rest van mijn “handel” en weet dat ik ook wel eens wat andere spullen koop :disappointed: tot groot verdriet van mijn vrouw.

Bij een dergelijke koop roep ik altijd; topvondst en blij dat je me voor bent geweest, en meestal snappen ze dat niet; ergo andersom hebben ze 'm thuis…

Daar heb ik mijn buik wel van vol…:wink:

Vandaag een prima ruil gemaakt van aardewerk voor glas en geen scheve gezichten en twee verzamelaars cq gepassioneerden gelukkig. Overigens hem een tip gegeven dus ben benieuwd of een item op dit forum verschijnt.

Maar we zijn gelukkig niet allemaal zo hoor! Kijk naar het commentaar hierboven van @jaco. Prima toch? En aardig. Als ik wat vind wat voor iemand anders interessant is dan geef ik dat door, of ik koop het en geef 't weg. Vergoedt veel van de ergernis die je ook wel eens hebt als je de pech hebt een ‘kaper’ te treffen…
Maar ja, als jij de eerste was geweest die dat ding greep had je 'm gekocht toch? Was die bekende van je boos of teleurgesteld geweest…

Dus speciaal voor @Tiktikehv deze witz : Sam en Moos gaan samen uit eten. Ze bestellen beiden een vis. Komt er een grote vis en een kleine vis op tafel. Sam mag kiezen. Hij pakt de grote vis. Moos boos en verdrietig. Zegt Sam: wat zit je nou te kniezen? Zegt Moos: omdat jij zo onbeleefd was om die grote te pakken. Sam: wat had jij dan gepakt? Moos: nou, die kleine. Zegt Sam: Wat zeur je dan? Die heb je nou toch! :slight_smile:

9 likes

Dank je @Jaco,
Als ik er nog een vind is ie voor jou. :slight_smile:

Klassieker van Bert en Ernie: