Koop vraag

Hoeveel mensen er kunnen verkopen is zeker on topic, helemaal eens. Discussiëren of verkopen bij level 2 of level 3 kan niet. Het laatste wat ik daarover wil zeggen is dat het niet duidelijk is :wink: De werking van het forum is blijkbaar anders dan dat het beschreven is. Zie mijn opmerking:

Ik ben vanwege een (vrijwillige) ban teruggezet van level 3 naar level 2. Ik heb gekeken of ik nog kon verkopen en dat ging gewoon. Andere mogelijkheden van level 3 kon ik niet meer (topictitel wijzigen). Ik heb nu sinds kort weer level 3. Ik kon in level 2 en level 3 gewoon horloges aanbieden

Volgens mij komt dat in jouw geval omdat je voor de migratie al kon verkopen.

Nee, dat is absoluut niet het geval. Denk je ook niet dat leden die hier langer rondlopen, beter weten hoe het forum werkt?

2 likes

Vanaf level 2, verklaart ook de toename in aanbod en diversiteit

2 likes

Dat zal ongetwijfeld zo zijn. Ik geef alleen aan dat het niet duidelijk is.

Ja dat is hij nu dus aan het doen.

1 like

Het klopt dat er een regeling was voor leden die voor de migratie al konden verkopen in de vorm van een aparte groep. Deze is zoals aangekondigd na een overgangsfase verwijderd.

Even je huiswerk doen voordat je wat roept.

Dat er tegenstrijdige informatie op het forum staat over bij welk level je kan verkopen is waar. Daar zouden @Jur of @Henrik iets aan moeten doen.

Beste,

Je kan altijd bij de mensen thuis het horloge ophalen! Mochten ze dit niet willen is het sowieso al verdacht! Er is een speciaal sub forum waar de ervaring met de verkopers staat. Maar zoals al is verteld, het is nooit 100% te vertrouwen

1 like

verkooprechten?

hij wil toch een horloge KOPEN?

Ik zal voortaan nog beter m’n best doen om de FAQ te lezen :relieved:

Ik citeer mezelf maar even.

Ik reageer ook op @Bartje1 die aangerft dat het hier redelijk veilig is.

Die hebben, bij wijze van proef, het verkooplevel terug gezet naar 2. Ik kan zo snel even niet vinden waar dit wordt vermeld.

Gevonden! Henrik vermeldt het hier in de openingspost: Off Topic subforum gesloten

1 like

Even lezen wat ik schrijf. Er staat op sommige plekken nog dat het level 3 is.

@Jur heeft ook ergens aangeven dat hij het op level 2 wil houden. Een proef is het ook niet echt meer. Ik ga even niet uitzoeken waar dat is.

Uh, maar die zijn er toch niet?

1 like

Ik lees wat je schrijft. Ik meld slecht dat ik een bron voor de wijziging heb gevonden die inderdaad verder nergens in de regels of faq staat.
Dat het verwarrend is ben ik met je eens, maar je weet het; er is niets zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Veel potentiële verkopers dus. Of ze allemaal betrouwbaar zijn? Buy the seller.

On topic, zoek even of er een topic is over de verkoper, daar staat meestal wel informatie of mensen tevreden zijn met de afwikkeling van het kopen van horloges/bandjes enz

@Boetje had al eerder naar een plek verwezen waar dat staat.

1 like

Dan zal ik daar wel overheen gelezen hebben. Lekker belangrijk ook.