Koopt Hollandsche waar, zo steunen we elkaar

Present!.. maar die is niet gekocht… er is een Forumlid die wel 2 horloges van mijn hand gekocht heeft… maar blijkbaar wil ie ze nog even voor zich houden…

Heb n Pellikaan en nog 2 coming soon…

Heeft iemand ergens in laatje een MARTI liggen van de fa. Speerstra in Amsterdam ?

Een Prisma manager 40 mm. met dagaanduiding in het Nederlands.

2 likes

Ik heb zeker drie Marti’s…

Een originele Jos Baijens.

1 like

Sommige van mijn boekjes zijn in het nederlands, telt dat ook? :wink:

Zonder dollen, die florijn vind ik erg fraai, hij is me echter te duur voor nog een klokje “erbij” waarvan ik nu al weet dar hij bijna geen draagtijd krijgt.

Leuk: “VRIJ” op de schijf. Als ik er zó eentje had dan zou ik met plezier in plaats van op woensdag mijn ouwelullendag op vrijdag opnemen.

Ziet er vrij uit. Ik bedoel fraai :smile:

Volgens mij zijn er naast mij wel meer die n horloge uit de handen v Jan hebben.

P1lot One iemand? :wink:

Sinds een paar jaar ben ik in het bezit van de Mondial, welke ik destijds op het atelier van
Christiaan persoonlijk heb kunnen uitzoeken. :grinning:
Zie hier een paar fotoos…



Het is nog steeds mijn favoriet.
In totaal zijn er maar 27 stuks van gemaakt.

Groet Jan

6 likes

Met Nederlandse voor en achterkant en Nederlandse band

.

1 like

uh…zonder loep ?

Klopt. Bij bestellen kun je aangeven of je de loupe verwijderd wil hebben.

Die loep stoort me niet, toch mooie service dat er een keuze is.
ik vraag me nogsteeds af of een dergelijke Sherpa gmt wijzer als secondewijzer niet een mooie aanvulling zou zijn,
of i.p.v. blokjes roodwit of geel/zwart diagonaal gestreept.

grt. Gerard

Inderdaad, zou best eens heel mooi kunnen staan. Op het lijstje erbij zetten…

Ik was een tijd lang zeer gecharmeerd van de ontwerpen van Fromanteel, maar ik wilde heel graag een mechanisch uurwerk en dat hadden ze niet. Dan maar Zwitserse makelij.

Ik heb een Fromanteel gehad, inmiddels verkocht via het forum. Ik had namelijk hetzelfde. Mooie klok, heb hem met plezier gedragen, maar ik miste de mechaniek op één of andere manier.

Vandaag mijn vintage NOS ELKA horloge ontvangen.
Is dat Hollands genoeg?
Nu nog foto’s hier op de site fiksen.

Oude topics bij langs aan het gaan? :joy: