Kwaliteit en afwerking bandje Seiko 5 Sports Automatic SNZH57K1

tenzij er Rado op staat …

Dit zijn geen krasjes maar lijken, op de foto af te gaan, stukken/brokken metaal die aan de band zijn blijven plakken.
Waarom die aanvallende toon in je bericht?!

praat over een klok van zeg ff iets meer dan 100 euro… kom op zeg

Wat een rare reactie @Mika1, een bandje wat er enigszins nieuw uitziet lijkt me niet al teveel gevraagd van de koper.
Ongeacht het aankoopbedrag.

4 likes

al was ie gratis, hij hoort zonder beschadiging geleverd te worden…

4 likes

Idd je zou er toch iets meer van mogen verwachten.
En mee eens waarom zo reageren @Mika1 .
Al koop je er voor 10 euro.

2 likes

Dit horloge heeft voor de koper misschien een hogere waarde dan iemand die een Omega, Rolex of Breitling kan betalen, voor mij geldt dat in ieder geval zo.
Maar nu weer on-topic:
Om heel eerlijk te zijn zou ik er ook niet mee gediend zijn als de band dergelijke plekken vertoond.
Het lijkt erop dat er wat resten op de band zijn blijven plakken na het electrolytisch verzink proces.

2 likes

Uhh, dit zijn geen krasjes meer hoor.
Om eerlijk te zijn is het een mislukte afgekeurde band welke ze eraan hebben gezet.
Moet niet kunnen lijkt mij enne zekers voor een Seiko niet.

Ja en, ik heb goedkopere horloges gehad en die zien er prima uit en zekers voor het geld.
Heb nu een Invicta om de pols van net over de 100,00.
Ziet er perfect uit.

wat ik bedoel te zeggen, draag m eens een paar dagen, dan zie je het niet eens meer, dan zitten er al gebruiks speren op. al die moeite voor die paar centen

Ja dat kan maar ik erger me er aan dat ik dan een Seiko om de pols heb met zo’n lelijke metalen band met de wetenschap dat het niet hoort.
En ja het is geen duur horloge misschien voor sommige, maar ik verwacht dat het wel goed is voor dat geld wat ik ervoor betaald heb.
Daarom heb ik hem terug gestuurd en ik zal nu gewoon afwachten.
Ik heb de tijd (om de pols) :wink:

1 like

Eens kijken hoe jij piept als je een nieuwe foon krijgt bij je nieuwe abbo en je ziet allemaal behoorlijke krassen op het verder zo mooie gave schermpje…maakt het uit man!..binnen een week zitten er toch krassen op.

En ga nou niet zeggen/typen dat je altijd je telefoons nieuw en simlockvrij koopt,want ook daar kan het gebeuren.

1 like

ik ben geen pieper, koop niet opt internet, dus als ik iets koop heb ik t al in mijn handen gehad, en ja dan ben ik accoord gegaan met de aankoop, dus zal ik t moeten accepteren, ik ga voor de service die ze me in een echte winkel kunnen bieden, niet bij iemand achter een toetsenbord

Welkom in de vorige eeuw. Of een gefrusteerde detailhandelaar?

1 like

geen van beide, :slight_smile: wil dit gezeik niet. om dan om op een 2016 forumpje te schrijven om je gelijk te willen horen… maar niet kunnen krijgen

Mika. Je komt nogal gefrustreerd over.
Een mede-forummer heeft een shabby band gekregen en is daar niet over te spreken.
Jouw bijdrage daaraan is; koop niet online en loop niet te zeuren.
Wat een zelfingenomenheid. Over toetsenbordenheld gesproken, met je “forumpje”…

4 likes

okee, ook ik ik zit op dit forum, misschien niet zo’n goed voorbeeld, maar lijkt mij niet dat dit of dit forum er is om zijn miskopen aan ons voor te leggen en er dan over gaan zeurenm en zeiken en dat wij daar dan een oplossing voor moeten gaan aanbieden. heb je een klacht ga naar je aanbieder en ga hier niet verder over zeiken, dit lost helemaal niks op, wij halen zijn krasjes er niet af door er over door te zeiken, of heb ik t mis

Hij vroeg gewoon onze mening en of iemand hetzelfde had meegemaakt… Niks mis mee imo…

en dan, gaan dan zijn krasjes er af, ga terug naar de verkoper
wij praten de krasjes er niet van af :slight_smile:

Yep, klopt.
Lijkt mij dat je dat kan vragen op dit forum @Mika1