Kwaliteit en afwerking bandje Seiko 5 Sports Automatic SNZH57K1

Pardon? Zeiken?
Poeh, poeh.

Nogal, zeg maar behoorlijk.

3 likes

als iemand die bij mij komt en klaagt over iemand of iets waar ik niks aan kan doen niets mee kan en t al totaal niet kan oplossen is het naar mijn idee zeiken en zeuren

kan aan mij liggen maar heb niet het idee dat dit topic speciaal aan jou gericht was.

he he, nee, ik verkoop niks, ook niet op het internet, vind gewoon, heb je een probleem ga naar je bron, niet naar iemand die t op zeker niet kan oplossen, in dit geval dit forum, ga naar je verkoper

En ja, dat heb ik ook gedaan zoals je hierboven ergens kan lezen.

opt internet toch. niet bij een dealer toch

Hey @Mika1 dude:

3 likes

Ja op het internet bij een verkoper van horloges.

OP heeft een vraag gesteld op dit forum, hij was benieuwd of er meer gevallen van een slecht afgewerkte stalen horlogeband bij soortgelijke horloges bekend waren bij deelnemers aan dit forum.
Ik begrijp niet dat je dit kunt opvatten als “zeuren” en/of “zeiken”. Maar goed, iedereen heeft recht op een eigen mening. Ook jij :wink:

1 like

dat is toch zo, verkoper lost niks op de seiko nl ook niet omdat het niet via de juiste kanalen blijkt gekocht.
wat kunnen wij er mee dan, terug huilen

Hee @Mika1

1 like

maw. koop je iets op het internet, en je vind het niet mooi of het is niet naar je wens. fuck off en los het op maar niet via dit forum, goed plan mckip

M.a.w. Lees je een post (op een horlogeforum) met een vraag (over de kwaliteit van een horlogeband) die je niet bevalt, dan ga je niet in op de vraagstelling maar bekritiseer je de vragensteller…
Da’s een mooi voorbeeld van “oplossingsgericht meedenken” :thumbsup: .

Ik hoop voor de OP dat zijn probleem op korte termijn naar tevredenheid opgelost wordt.

Ik vrees dat jouw probleem iets gecompliceerder ligt… Je zou het in het “Off Topic” gedeelte kunnen voorleggen, misschien zijn er wat medici onder de horlogeliefhebbers hier. Sterkte! :wink:

6 likes

ik denk dat je gelijk hebt, denk dat ik behoorlijk off topic aan t gaan ben, ik stop met reageren

medicccc…

1 like

Update.
Vandaag pakketje ontvangen met een nieuwe Seiko met een goed bandje eraan.
Het heeft even geduurd maar uiteindelijk is het goed gekomen en is het netjes opgelost door w2d.

Groeten en een goed weekend.

11 likes

Mooi dat je toch even terugkoppelt, veel plezier met het horloge! (en de band ;))

Dank je. :thumbsup:

Mooi dat 't opgelost is! Geniet ervan!