Laat het horloge van je kid(s) zien!

Deze had natuurlijk ook in Quartz Maandag gepast. Nu het vakantieperiode is, krijgt de familie extra aandacht. Vandaag even de kids in het zonnetje zetten :sunglasses:

Afgelopen zondag het feestje van mijn 4 jarige zoontje gevierd. Kijk eens wat opa voor hem heeft meegenomen :blush:

En blij dat ie is!

Hier samen met mijn dochterje (2 jr) … ook die cars is van hem :wink: Zij wilt een Spidermanhorloge #Freaks :joy:

Wel handig zo zonder dag en datum, maar ze zijn echt vandaag gemaakt hoor :tongue:

8 likes

van je kids , of toekomstig voor je kids :wink:

2 likes

deze , heeft ze zelf gemaakt zo’n 6 maanden geleden

15 likes

gaaf is dat he, als kinderen met fantasie iets klussen :smiley: Die zelf geknutselde vaderdag cadeautjes vind ik ook altijd zo leuk.

3 likes

Held vs Monster

6 likes

Leuk man!

2 likes

Ik kan wel janken…

9 likes

Mooi klokje. Met het originele plakband nog, zie ik :+1:

3 likes

Hoe herkenbaar… ik hoef geen horloge, ik heb toch een mobiel! :sob:

Mijn 6 maanden oude zoontje grijpt constant naar mn horloges, dus ik heb hoop! :slight_smile:

1 like

Laat hem de tic tac horen, het zal hem plezier doen. De enige herinering dat ik heb van mijn grootvader was op zijn knieen te zitten en zijn zak horloge te luisteren. Hij is gestorven toen ik 5 was en ik heb het nog niet vergeten :wink:

3 likes

Heel herkenbaar. Ik luisterde ook altijd naar het horloge van opa toen ik klein was. Het horloge heb ik mogen erven en is me dus kostbaar.

4 likes

1 like

Meer klokken dan zijn vader…:slight_smile:

1 like

:baby: Lol, Mijn zoon van 8 maanden doet dat ook, dan zit hij met zijn vingertjes onder het horloge wat ik draag.
Nog te jong voor zijn eigen horloge.

1 like

Ze SKX007 mist op het plaatje want momenteel dobbert die ergens rond deze week op het Markermeer-IJsselmeer met de jaarlijkse Zuiderzeevaart.

1 like

Mijn zoon van 17 heeft tegenwoordig 40er jaren stijl, dus keurig in 't pak of nette polo en ‘geklede’ pantalon en schoenen. Een écht 40er jaren horloge kon hij niet vinden, maar hij is blij met deze…

2 likes

Hij is ondertussen zelf ook een kop groter dan/als ik…
[URL=http://s1117.photobucket.com/user/Tedvdm/media/Watches/12F27EF3-DA80-4869-8C2A-808B54A9CFBB.jpg.html]

[/URL]

1 like

ADO horloge :+1: