Laat het horloge van je kid(s) zien!

Hij is zèlf de trendsetter! Ik denk een jaren 40 horloge… :smile:

Ok er komen er regelmatig wel voorbij hier. Zal ik een seintje geven als ik toevallig een leuk jaren 40 klokje heb?

Misschien vind hij deze 38mm Ø Sekonda wel wat qua 40er jaren style
komt wat mij betreft behoorlijk dicht in de buurt.

grt. Gerard

Yep, maar om een of andere reden vind hij goudkleur leuker. Het heeft ook geen haast… :grin:

Ik weet niet of hij er momenteel geld voor over heeft, volgens mij niet, is met andere dingen bezig, en ik heb hem zijn vorige 2 (waarvan de eerste de Citizen die te koop staat) en de Casio ook al gekocht, Vind het voorlopig wel weer welletjes. :grimacing:

Hij is 5 en kan nog niet echt klok kijken, maar af en toe vind hij het stoer om een hele oude horloge (Lorus) van mij om de pols te doen.

7 likes

3 likes

Hier de klokken van vader en zoon Hensen :smile:

3 likes

Vandaag aan mijn zoon van 9 gegeven. Voor z’n rapport. Tijdje terug al overgenomen van een forumlid. Bijna 10 is 'ie, dus time for some serious time … :slight_smile:

8 likes

Voor kerst aan m’n dochter gegeven die 18 werd. Een Swarovski Octea.

Ze was er erg blij mee.

3 likes

Ik heb dus vier dochters. De jongste (3) heeft een piepklein Remova handwinder horloge die ze soms draagt naar de peuterspeelzaal, vooral omdat ik dat grappig vindt. Dit zijn mijn andere drie meiden, van boven naar beneden (14, 13, 11); Pontiac handwinder van overgrootmoeder, Oris handwinder en Seiko quartz. Voor de gelegenheid draag ik een Omega Constellation 2852-4SC.

10 likes

Schitterend! :thumbsup:

Prachtig!

Prachtig om te zien dat het kennelijk toch in de genen zit. Oftewel: erfelijk, besmettelijk maar o zo leuk!

Tag van mijn dochter…

5 likes

Ja die gouden Casio’s zijn weer helemaal hip(ster) tegenwoordig!

Ik heb geen kids, maar dit was mijn allereerste horloge: een Velona handopwinder die ik toen ik zes jaar oud was kreeg voor mijn H. Communie. Wat was ik trots!

2 likes

Ik heb ook geen kinderen… Mijn eerste horloge heb ik ook nog steeds… loopt niet goed… waarschijnlijk gemagnetiseerd… moet ik eens naar kijken…

Als je mijn vader ernaar zou vragen wat voor horloges zijn kinderen dragen… dan zou ie zeggen… "M’n dochter heeft van die goeikope plastic dingen… en mijn zoon… ja… da’s een geval apart… die bouwt ze zelf… "… :smile:

Ik pas af en toe op mijn buurjongetje van 5…en die grijpt altijd meteen naar mijn “Beercan”… dat Heineken Horloge met die groene wijzerplaat, en die Velcro strap… die past om elke pols… :slight_smile:

'k denk dat het wel een aardig idee is, dat zodra ie klok kan kijken… om dan eens een handwindertje in een stukkie Titanium te stoppen… voor zijn verjaardag… :slight_smile:

Een DumeT koop je niet zomaar… die is je gegund…

4 likes

Leuk topic en leuk om alle vader/zoon/dochter wristies te zien :smiley:

Hij moet er nog een beetje ingroeien…

8 likes