@marnixmoed O.k. (wat een cliffhanger! heb er de hele nacht niet van kunnen slapen, Wing! ) en hoe is dit dat afgelopen???
What you’re doing is not collecting, it’s hoarding
Leuk om hier een Mick Mooren horloge te zien, hoe zou het Mick vergaan?
met vriendelijke groet,
Aad
Ik moest het echt even opzoeken maar mijn allereerste aankoop hier op het forum was deze.
Een J.Springs gekocht van @ehwatch , toen aangeschaft als vakantie horloge.
Inmiddels alweer verkocht…
Pieter.
LOL
Wel, het ging niet goed en het ging wel goed. Niet goed omdat er n asje v n rad afbrak. Wel goed omdat ik al voorzag dat er wat mis kon gaan en er donor uurwerkjes bij had gekocht voor n paar tientjes. Kon dus gelijk door. Had ook gelijk maar n minuscule modje gedaan: de geborstelde anker vervangen door de gepolijste uit n donor uurwerkje.
Ik had natuurlijk ook 1 vd andere klokjes kunnen dragen waar de uurwerkje in zaten, maar ik wilde bovenal es uitproberen of n radiomir om de pols me zou bevallen.
En hier t resultaat: 7e Dag van het Horloge
(Post van 21 mei 2015)
Eind goed, al goed mag ik zeggen?
Ik kwam er net achter dat het merendeel van mijn ‘collectie’ van HF afkomstig is. En ik wil niemand passeren en jullie zijn dol op foto’s!
Overigens zijn deze allemaal nog in mijn bezit. Foto’s zijn niet van een professioneel fotograaf.
De eerste forum aankoop was een Orient Bambino van @Menrik. Overigens was de deal gesloten via een ander hobby gerelateerd forum.
De volgende aankoop lag in de lijn met mijn graal, deze is afkomstig van @schmeink.
Ik kon natuurlijk niet zonder een SKX en gelukkig bood @anon50762135EV deze aan op het forum.
De laatste aankoop is een Seiko 7002 van @Belsat. Headonly; @Mimoza maakt een custom bandje voor mij.
Mooi horloge ! Welk type nr. is dat ?
Dat was een leuk verhaal! Ik ben pas vrij recent actief op het forum, maar het virus is dus al wel langer actief… Ik was niet eens echt opzoek, maar er moest wel nog een nieuwe vakantie beater komen. Vorig jaar heb ik toen gekeken naar een aantal Citizen’s, waaronder eentje uit de NY-serie, de pepsi. En jaahoor, verdraaid: Deze werd aangeboden. Ik snel mailen, maar helaas… Hij was al weg. Hé, balen. Ach, komt wel weer wat.
Weekje later, toeval bestaat niet, dezelfde klok viel niet in de smaak, en werd opnieuw aangeboden. Ik snel weer mailen… Maar nee, het horloge was niet bestemd voor mij. Weer viste ik achter het net.
Gelukkig, met wat geduld, daarna een klok waar ik al een tijdje semi-actief naar opzoek was maar niet kon vinden, de Citizen Black Orca aangeschaft, van @frenk. Volgensmij heeft die hem weer van @Sprinter, dus deze klok blijft mooi in t forum! (en gaat hier echt nog niet weg!)
En nog een plaatje…
Ik denk dat dit de eerste HF aanwinst was
Alhoewel deze heb ik ook al een aantal jaar in bezit
met vriendelijke groet,
Aad
Was nog maar even lid toen ik deze radio controlled Casio van @ehwatch kocht. Is mee op vakantie geweest en daarna heb ik hem op het forum ook weer verkocht.
Hahaha inderdaad … top dat ie binnen HF is gebleven @Sagehomme. Op de één of andere manier mis ik horloges die ik heb gehad als ik ze weer zie. Enjoy!
Ik zal er goed voor zorgen @Sprinter, maak je maar geen zorgen. (En je lekker maken met mooie plaatjes, want dat kan ik ook af en toe wel hoor ) Merci!
Deze LLD
Redelijk recent hier overgenomen. Even nagegaan maar dit is dan ook mijn enige aankoop hier tot nu toe
Terwijl ik toch alweer 2,5 jaar lid en een serial flipperaar ben.
Wel best wat horloges hier verkocht…
Mijn eerste horloge (Seiko Solar SCC) die ik kocht via HF was voor mijn vakantie in Jamaica. Gelijk een toepasselijke rastafarie Nato strap erop gezet… Een paar maanden had ik hem weer verkocht via HF.