Laat je collectie zien

This is how you look when you wear and post replica shitters :joy:

3 likes

:open_mouth:

1 like

Dit is net zo erg hoor. In een stukje bos van 50 bij 50 meter lopen en doen alsof je aan het jagen bent :joy:

8 likes

Exact waar Daniel! Een van de grootste fakers in de horloge community op YouTube is TGV. Algemeen bekend. Daar zijn hele oorlogen over gestreden enkele jaren geleden…:sunglasses:

2 likes

Sorry wist niet dat het zo erg was ben net begonnen met het forum. Maar het was een kado en hij ligt erbij. Maar zal voortaan echt merken alleen bekend maken :wink: was alleen oprecht benieuwd wat iedereen in de kast heeft maar daar zal ik niet achter komen denk ik​:sweat_smile:

3 likes

Jawel want er bestaat al een topic…

Toch wel wat tijd gehad om rond te kijken dunkt me :sunglasses:

1 like

Ik weet het. Mijn opmerking naar jou was meer als een soort van knipoog bedoeld.:relaxed: Ik begrijp dat zoiets kan gebeuren; is mij ook eens gebeurd en toen werd ik finaal de grond in geboord door enkele wat oudere leden met allergische reacties op replica horloges. :joy: De reacties naar jou vallen nog best mee. Dit noemen ze nou ‘leergeld’ betalen; dat gebeurt je niet nog een keer. :wink::slightly_smiling_face:

Edit: overigens staat er wél in de forumregels dat het niet is toegestaan om foto’s van replica’s te posten. Dus de leden die er over vallen hebben formeel wel gelijk. Ik persoonlijk til er niet zo zwaar aan.

6 likes

Jaa dat ziet er inderdaad vreemd uit haha. Naja ooit aangemaakt en niet gekeken en sinds een paar weken echt aan het rond kijken en vragen. :wink:

1 like

reacties over nep horloges:

Willen de heren die “gifjes” plaatsen, zich realiseren dat zij zich ook schuldig maken aan plagiaat??? !!!

En dat er auteursrechten kunnen gelden???

1 like

Ach ja, normaal valt men ook over merkhorloges zoals van Boss, en dat is je nu bespaard gebleven :wink:

Welkom!
Veel lees en postplezier. :+1:

1 like

Nope.

1 like

Is wel degelijk anders… Replica’s posten gaat echt pontificaal tegen de regels van het forum in. Een gifje plaatsen niet. Voor Replica’s zijn er genoeg andere plekken waar deze prullen kunnen worden besproken, niet hier in ieder geval! :slightly_smiling_face:

met een gifje worden ook dingen geplaatst die niet van hun zelf zijn.

zie o.a. :slight_smile:
https://www.boek9.nl/items/iept20180205-rb-den-haag-regio15

En linkjes plaatsen van sites die niet van jou zijn mag ook niet zonder toestemming van de eigenaar, beste meneer.

1 like

Hier ook een Patek en Orient broederlijk naast elkaar. Great minds think alike!

10 likes

Oh leuk, een Rolex. Heb ik ook.

5 likes

Wahahahaha!!! Geweldig. BAM.

Is dat die nieuwe Pepsi gmt met die paarse bezel?

1 like