Laat je collectie zien

Ik ben wel heel benieuwd naar de collectie die iedereen heeft en welke horloges daarbij horen. Om te starten dit is mijn collectie.

3 likes

Pssst

3 likes

Misschien kan @Jur hem toevoegen aan:

Jouw collectie op 1 foto

Edit: te laat :joy:

1 like

Gaaf man die Rolex.

Geen replica’s op het forum bespreken svp.

Ah en kijk daar in de hoek. @Dorfmeister, @Andor is je Patekmaatje :smile:

2 likes

tag je patekmaatje

3 likes

Leuke Patek zeg net echt! Maar vooral wat @HanDavinci zegt.
Dag dag dag

1 like

Aah een Bolex, nice!

Replica’s zijn hier op horlogeforum niet welkom. Fake people wear fake watches…

Hier nog wat inspiratie om ze eer aan te doen:

https://www.horlogeforum.nl/t/that-shitter-got-what-it-deserved/151808

1 like

Ga weg… nu het nog kan… voordat je gestenigd wordt…:grimacing: Ah… het is al begonnen zie ik…:scream::joy::wink:

4 likes

Weg ermee, weg ermee.

FB_IMG_1522938202925

1 like

This is how you look when you wear and post replica shitters :joy:

3 likes

:open_mouth:

1 like

Dit is net zo erg hoor. In een stukje bos van 50 bij 50 meter lopen en doen alsof je aan het jagen bent :joy:

8 likes

Exact waar Daniel! Een van de grootste fakers in de horloge community op YouTube is TGV. Algemeen bekend. Daar zijn hele oorlogen over gestreden enkele jaren geleden…:sunglasses:

2 likes

Sorry wist niet dat het zo erg was ben net begonnen met het forum. Maar het was een kado en hij ligt erbij. Maar zal voortaan echt merken alleen bekend maken :wink: was alleen oprecht benieuwd wat iedereen in de kast heeft maar daar zal ik niet achter komen denk ik​:sweat_smile:

3 likes

Jawel want er bestaat al een topic…

Toch wel wat tijd gehad om rond te kijken dunkt me :sunglasses:

1 like

Ik weet het. Mijn opmerking naar jou was meer als een soort van knipoog bedoeld.:relaxed: Ik begrijp dat zoiets kan gebeuren; is mij ook eens gebeurd en toen werd ik finaal de grond in geboord door enkele wat oudere leden met allergische reacties op replica horloges. :joy: De reacties naar jou vallen nog best mee. Dit noemen ze nou ‘leergeld’ betalen; dat gebeurt je niet nog een keer. :wink::slightly_smiling_face:

Edit: overigens staat er wél in de forumregels dat het niet is toegestaan om foto’s van replica’s te posten. Dus de leden die er over vallen hebben formeel wel gelijk. Ik persoonlijk til er niet zo zwaar aan.

6 likes

Jaa dat ziet er inderdaad vreemd uit haha. Naja ooit aangemaakt en niet gekeken en sinds een paar weken echt aan het rond kijken en vragen. :wink:

1 like

reacties over nep horloges:

Willen de heren die “gifjes” plaatsen, zich realiseren dat zij zich ook schuldig maken aan plagiaat??? !!!

En dat er auteursrechten kunnen gelden???

1 like