Laat je (/een) Grand Seiko zien

Jaja…

2 likes

wow, in dit licht al prachtig, ben benieuwd wat daglicht zometeen gaat doen bij je NA topic.

Van harte gefeliciteerd, het origineel en de remakes waren al bijzonder geslaagd, maar de moderne uitvoering is bijzonder goed gelukt!

1 like

Helaas niet makkelijker op iphone foto vast te leggen (m.n. de blauwgroene wijzerplaat), maar tsjonge wat is het een prachtig stukje vakmanschap :ok_hand: Ik geniet met volle teugen.

17 likes

Heb je al een andere band?

1 like

Nee nog niet…best lastig. :grimacing:

1 like

Die forumnaam… @jehebtWATgekocht, ge-wel-dig! Is deze al in dit topic besproken?

1 like

dank voor de tip, zal eens wat uitspraken daar neerzetten; ze is namelijk best geestig en het dus meer dan waard!

1 like

Prima, ik/we zien ze graag verschijnen op deze druilerige zondagmiddag! Heb zelf ook al wat bijdragen geleverd want “die van mij” kan er ook wat van…

1 like

Grappig hoe de meningen uiteen kunnen glijden… Die rare stroopwafeldial doet mij totaal niets, terwijl anderen (sorry, @Mafkees) 'm geweldig vinden.

Ik kreeg wel zin in… hoe heten ze nu ook al weer… Ik vind alleen vergelijkbare dingen als ik gaufrettes google.

gaufrettes-delicieuses

Dat dus. Kniepertjes of zo.

Ik ben enorm onder de indruk van al die prachtige wijzerplaten die ik hier voorbij zie komen.
Als ik een beetje rond surf op het wereldwijdeweb kom ik echter ook deze achterkant tegen. Iemand hier die deze toevallig ook heeft? Deze achterkant mag er namelijk ook wel wezen:

8 likes

Wishfull thinking. Niemand die hier 50k spendeert aan een GS

5 likes

oh ja…ik zie het nu ook :blush:

1 like

De schoonheid ban een GS is latig te fotograferen. Lukt mij in ieder geval met de iPhone niet bepaald. Dan maar eens een gestolen plaatje:

5 likes

Godverdomme

2 dagen geleden zweer ik nog dat ik nooit een Seiko koop. Nu moet alles wijken voor een Peacock ben ik bang. Of een Snowflake. Of een SBGJ Herfst…

1 like

Serieus, @tompj? Een Seiko render?

Als het namelijk aan Seiko’s fotografie had gelegen waren ze al honderd jaar failliet, ik snap nog steeds niet waarom die mensen niet eens een goede fotograaf in de arm nemen.

Zo vindt Seiko Japan dat de mijne er uitziet:

Terwijl ik vind dat ie er zo uitziet:

Let niet op de rommel aan de band. Da’s misschien stamppot. :slight_smile: Ik zei ook een “goede fotograaf”.

13 likes

Misschien moet ik ook eens in het tentje van @anon50762135EV

Inderdaad, onbegrijpelijk al die doodgeslagen kille afbeeldingen.
Bijna alle fabrikanten hebben hier last van.
Lichtpuntjes: bij de Hamilton Khaki Field H69429931 en Certina DS PH200m zijn wel ‘alledaagse’ foto’s toegevoegd. Het lijkt er dus op dat de Swatch groep verbeterd.

Ik heb nog wat opgezocht voor je uit de oude doos. SBGH001
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image

16 likes

Klopt wel dat Seiko’s eigen forografie niet geweldig is. Geldt trouwens ook voor dealernetwerk e.d.
Soms lijkt het alsof ze exclusief willen blijven.
Afijn, dan maar een eigen plaatje van mijn twee pareltjes:

14 likes

:joy:

Altijd welkom.

1 like