Laat je (/een) Grand Seiko zien

Ik wil een licht bruin bandje voor mijn 5270G voor de lente/zomer. Verder een nieuwe paspoort mapje.

2 likes

Precies dat. Is met dit leer ook het geval. @kiek Gecertificeerd, voor zover dat, net als met haaien, alligator en whatever leer is te controleren.

Het blijft lastig.

3 likes

Bij mij hebben mijn 2 op maat gemaakte Panerai-banden zo’n drie weken geduurd, viel mee dus…

2 likes

Klopt ze zijn over het algemeen erg snel, enkel nu hebben ze het even druk. Meeste van mijn banden komen daar vandaan. :+1:

1 like

Vergeet er bij te melden dat ze 3 dagen geleden binnen zijn gekomen :wink:

1 like

Mooi, gelijk maar even laten zien dan!

1 like

Staan ze volgens mij allang in, maar zal nog ff een foto droppen daar :wink:

1 like

Dat is het hele punt van certificatie natuurlijk; dat je kunt aantonen dat de productieketen in orde is en je de regels volgt.

Gerenommeerde bandenmakers zullen dit echt wel op orde hebben maar krokodillenleer van een Vietnamees op Ebay zou ik minder snel vetrouwen…

1 like

19 likes

Tsjonge :ok_hand:

1 like

Wat is die nieuwe SBGN-serie toch mooi :star_struck:

13 likes

Zijn er mbt de sbgw031 nog andere verschillen dan de logo’s? Grootte?

Zo dan…inderdaad zeg! :ok_hand::heart_eyes:

1 like

Ik ben door dit topic helemaal GS fan geworden, dus heb vandaag mijn eerste GS SBGA001 opgehaald, met Spring Drive en een champagne wijzerplaat. Wat een genot om te zien. Ik probeerde alleen net de band wat te verkorten, maar die schroefjes zitten te vast voor mijn pruts schroevendraaiers. Dus morgen maar naar de Seiko Boutique?

Onderstaande foto is van de verkoper, maar ik moet zeggen dat zo’n GS in het echt nog een stuk beter toont dan op de foto!

De verkoper had nog een SBGA083, ook erg mooi, en qua maat misschien wel iets beter voor mij, maar deze SBGA001 heeft meer detail in wijzerplaat, indices en band, zonder teveel bling te worden, en was daarmee mijn keuze. Hij flonkert prachtig.

19 likes

Een prachthorloge! Gefeliciteerd!

Fantastisch…van harte! :+1:

Ps we kijken natuurlijk erg uit naar jouw foto’s tzt…:wink:

Dit is hem wel hoor!!

2 likes

Ok, hier een eerste matige foto!

16 likes

Beauty! :ok_hand:

1 like

Sjiek. Kwaliteit spat er vanaf