Laat je Grand Seiko zien III

Al besloten hoelang je er nu van gaat genieten.?:wink:

1 like

Langer dan de vorige keer. :wink:

3 likes

Ik zie dat hij alweer in het donkerblauwe deel staat :yum:

Proficiat, blijft een mooi horloge :ok_hand:t2:

1 like

Haha…Thx :+1:

Groet, Rik

1 like

Nog maar eentje dan

14 likes

Nee is een andere blauwe quarz

1 like

Die GS heeft best een metamorfose doorgemaakt zo te zien…

1 like

Ik spam ende crosspost nog een keer. :relaxed:

GS heeft een fantastische prijs/kwaliteitverhouding maar dit is minimaal even goed. (Wil er namelijk geen discussie over beginnen). Wat een knaller. De kans op een tweede The Citizen is groter dan een GS quartz. Niet in de laatste plaats omdat ze of heb gehad of niet wil. :joy:

14 likes

Da’s een mooie! Veel plezier ermee!

1 like

Nee, zo sterk macro niet, maar met een goede foto app, genoeg licht en wat creativiteit kom je een heel eind met een iPhone 8 hoor. Je laatste is best GS topic waardig :wink:

2 likes

Heb me er vandaag ook maar eens in verdiept, maar deze is wel een hele waardige GS concurrent zeg. Als er GS ipv Citizen op de dial gestaan had hadden we het ook geloofd. Maar ja, de volgende halte is dan het 0100 caliber van Citizen…

2 likes

Niks mis mee. :+1:

1 like

Echt waanzinnig mooi!

1 like

Dat zou zeker een volgende halte kunnen zijn maar dan moet ie in een andere kast.

Bijvoorbeeld in een 4020, 4030, 4041 of 4050 kast. Al mag het dan weer geen limited zijn want ik denk dat de interesse groot zal zijn. :smiley:

1 like

Ben er bang voor. Is die Chronomaster ‘gewoon’ in EU te krijgen of is dat nog steeds alleen Japan?

1 like

JDM maar redelijk makkelijk te verkrijgen.

1 like

13 likes

@daffie, gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

@scrubsaurusrex, neeeeeee!!! :sob: Die GS was echt een van de mooiste in je collectie. Ga je nu toch over tot aanschaf van de Tudor? :thinking:

2 likes

Dank :+1:

1 like

Nah ik ga voor Rolex. De Sinn 356 gaat er misschien achteraan. Die Tudor komt overigens ook nog wel een keertje hoor :wink:

2 likes