Lassale

Een horloge verkocht aan Harry, fijn contact en snelle betaling, helemaal top dus :thumbsup:

Zonder het te beseffen, deze week een horloge gekocht van Harry op MP. Zeer meewerkend en voor een zeer gunstige prijs een prima horloge van hem gekocht. Ik kan hem zeker aanraden aan iedereen! :+1:
Toen ik het betreffende horloge hier in een thread toonde, kreeg ik een pbtje dat hij het gezien had en dat was een grappige verrassing! :blush:

1 like

Harry heeft een horloge van mij gekocht dat ik op de beurs had ingeruild, tiptop geregeld en gelijk de centjes op de ank, thnx Harry!

Prima deal gedaan met @lassale. Snel afgehandeld en met leuke communicatie :thumbsup: Bedankt!

1 like

Leuk contact met Harry. Goede snelle afhandeling.

Gewoon top. Aanrader.

1 like

Wederom fijne deal gehad met @lassale, goed en snel geregeld. Toppie :+1:

1 like

Hirsch bandje verkocht aan Harry, goede communicatie en snelle afhandeling!
Aanradertje!

1 like

Citizen Promaster verkocht aan @lassale. Erg prettige communicatie, en razendsnelle betaling! Prima ervaring dus.

1 like

Ik moet het toch melden hier! :slight_smile: Van @lassale zou ik een oude flex toegestuurd krijgen, voor nop…! :slight_smile: Wat blijkt? zitten er 3 in het pakje!! :slight_smile: gaaf he? Thanks Harry ik ben er erg blij mee! :slight_smile:

Een hele dikke :+1:

1 like

Een tijd terug een Pontiac verkocht aan Harry. Helemaal top!

Aanrader!

Vlak voor Nieuwjaar een horloge overgenomen van Harry, @lassale, fijne communicatie en vlotte verzending. Bedankt Harry :+1:!

1 like

Horlogekist verkocht aan @lassale. Vlotte communicatie en betaling. Berichtje bij aankomst, top! Aanrader dus. :+1:

1 like

Harry @Lasalle kocht een band van mij en dat ging net zo vlekkeloos als de band zelf was. Tot de volgende keer!

2 likes

Harry @Lassalle heeft een band gekocht van mij, net contact, snelle betaling. Bedankt Harry en veel draagplezier. Voor herhaling vatbaar.

Mvg. Ed

1 like

Weekje terug een horloge verkocht aan Harry @lassale.
Supersnelle betaling en communicatie!
Zeker voor herhaling vatbaar. :+1:

1 like

Bandje verkocht aan Harry aka @lassale en dat was een goede ervaring met vriendelijk contact en een vlotte betaling! :+1:

1 like

Stuk gereedschap van @lassale overgenomen. Zeer aan te raden: prettig contact en (meer dan) bombproof verpakt. :+1:

Bandje verkocht aan @lassale. Snelle betaling, vlotte communicatie en netjes laten weten dat het was aangekomen. Prima! :+1:

1 like

Prima deal
Met @lassale vlotte communicatie en betaling!

1 like

Bandje verkocht aan @lassale, probleemloze deal, topper👍

1 like