Lekker titanium 👍

Top, zeker met het weer van afgelopen dagen, lekker licht en neit zo warm gevoelsmatig als leer of een zware stalen klok.

Mijn beste,

Wat een fraaie bijna mystieke foto!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Draagt lekker he. Ik vind de titanium Samurais ook nog eens vele malen mooier dan de stalen varianten!

Gr, HJR

Laatste paar dagen ook een titanium gedragen… wel een pilot dit keer :wink:

Weegt inderdaad niks, heel fijn.

Ja, titanium draagt fijn! Deze heb ik…

2 likes

Titanium ik dacht dat het niets voor mij was… Maar wat is dit toch een topper. Ook door de behandeling waardoor het materiaal niet zo mat oogt.

3 likes

Die Orca… :pensive:

Prachtig spul dat titanium, en het draagt zeker ook fijn op warme zomerdagen.

Tegenwoordig draag ik de P1lot One op een blauwe/navy NATO. Staat hem prima, en past ook goed bij de grote hoeveelheid blauw getinte overhemden die bijna iedere man in zijn kast heeft hangen ;).

1 like

Titanium op rubber

4 likes

Draagt uiterst confortabel

3 likes

Wat? Niet goed? :wink: :smile:

met elk horloge dat ik bouw, wordt mijn collectie titanium horloges groter… :smile:

1 like

Al meer dan 12 jaar deze titanium topper

Titanium ik ben er dol op

Gr Pieter

Heb ook de citizen als daily beater. Top klokje. Lekker licht.

1 like

Prachtig gewoon :+1:

Je hebt een goede smaak in horloges bouwen! :+1:

Thanks… komt vooral omdat ik een bloedhekel heb aan het bewerken van Roestvaststaal… RVS is voor Kookgerei… Ok?..

Toegegeven… 't is hard, en bijzonder taai… maar ik hou van Titanium… 't is mooier van tint, Hypo-allergeen, en je kunt er alle kanten mee uit… de Ribbels op mijn horloge zijn na het frezen NIET meer nabewerkt… 't komt zo van de freesbank af… ook de Fluted Bezels van de P1lot One zijn na het frezen niet verder nabewerkt… ik heb ze na het draaien eerst geborsteld, toen de Flutes gefreesd, en pas daarna ingeperst…

1 like

Citizen BY2000-W

Heerlijk licht van gewicht en je hoeft er nooit wat aan te doen. Oké, een beetje zonnen dan.

Elf.

Je bent een kunstenaar! Overigens, ik houd wel van RVS horloges, maar niet van horloges met resin/plastic, plastic is voor kinderspeelgoed… :wink: