Lencoth

Leo heeft mij een horloge verkocht. Heldere communicatie van begin tot einde, absoluut aan te raden!!!
Hartelijk dank!

Dick

Hier ook een horloge gekocht van Leo en ik sluit mij helemaal aan bij Dick.
Ondanks dat hij verschillende horloges te koop had en dus diverse "bordjes"
hoog moest houden.
Toch een gevoel overgehouden van “personal touch” :+1:

Frits

Een verlate reactie, maar ik sluit me er graag bij aan. Vorige jaar via PB in contact gekomen over een horloge & uiteindelijk gekocht. Prima communicatie, totaal eerlijke beschrijving & sneller dan Coolblue. Aanrader dus!

Ook hier een prima ervaring met Leo, die alles vriendelijk en keurig afhandelt: aanrader! :+1:

:thumbsup: Ook hier een prima ervaring. Bedankt voor de vlotte afhandeling Leo!

Mooie Poljot KIrova chrono van Leo overgenomen. Vlotte deal een het horloge was nog mooier dan beschreven. Top!

1 like

Bradley horloge van hem overgenomen
Prima communicatie en horloge stevig ingepakt ontvangen, in goede staat.
Hij had aangegeven dat het horloge niet helemaal 100% was door licht gebruik, maar dat heb je bij titanium al snel. Zag er prima uit.

1 like

Een prettige ervaring met Leo, setje banden gekocht, in nieuwstaat zoals gezegd :+1:

Aangenaam zaken doen met deze mede forummer, graag tot een volgende keer!

1 like

Super communicatie en afhandeling bij de verkoop van de Kemmner.
Uiteraard aan te raden!

Een MĂĽhle in nieuwstaat overgenomen van Leo.
Van begin tot eind een zorgeloze ervaring. Snel antwoord op vragen, rap tot een overeenkomst gekomen, betaald en de volgende dag al in mijn bezit. Zoals het hoort zeer goed verpakt en verzonden.
Bedankt voor deze alweer positieve koopervaring op HF Leo :thumbsup:

1 like

Leo heeft voor mij een SRP637 opgehaald en verzonden. Betrouwbaar, duidelijke communicatie en zeer snelle verzending.

Bedankt Leo

1 like

Leo was bereidt om voor mij, en een aantal anderen, in de rij te gaan staan bij de Outlet in Roermond om een Seiko op te halen.
De communicatie verliep prima en het horloge was goed verpakt en snel verzonden.
Betrouwbare verkoper. :slight_smile:

1 like

Leo heeft ook mij geholpen om een mooie outlet aanbieding te bemachtigen. Super snel geregeld en verstuurd. Top!

2 likes

zal mij zijn. ?

Thx, Google toetsenbord was me te snel af :wink:

1 like

Hier ook erg blij met de hulp van @lencoth. Dat is o.a. het leuke van dit forum, elkaar willen helpen :wink:

Leo, bedankt, je hebt het snel en top geregeld :thumbsup:

1 like

Ook hier blij met de hulp van lencoth! Top gegaan allemaal. :thumbsup:

1 like

Ik heb vorige week via Leo mijn eerste Horlogeforum aankoop gedaan.
Als iedereen op dit forum hetzelfde met hun producten omgaat met Leo, dan koop ik hier zeker vaker!
Het horloge was uitstekend verpakt en netjes afgeleverd, ook was het horloge in top staat.

Kortweg, zeer tevreden over Leo!

1 like

Van Leo (@lencoth) een mooie set manchetknopen overgenomen.

Communicatie en afwikkeling helemaal top.

Kortom een aanrader om zaken mee te doen.

Woensdag een prachtig horloge ontvangen, in zeer goede staat en goed verpakt. Erg soepel gegaan!

Blij mee! Dank Lencoth!