Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Hij is zeker mooi hoor,vond alleen de afwerking van de zijkant van de kast en het gebruikte cijfertype wat minder dan bijv. de Stowa

Niet de mijne overigens :grin:

2 likes

Grappig. Ik vind de cijfers op de Stowa juist minder mooi. Te modern voor mijn smaak wat niet echt bij het horloge past.

1 like

Zo zie je maar weer :grinning:

Is overigens wel het originele type.

Geen idee of het leuke aanbiedingen zijn. Vandaag op Sabiha Gökcen Airport Istanbul.

2 likes

Grappig precies die blauwe Omega ( 41,5mm op staal ) kocht ik daar nieuw op 02-03-'18 voor nog minder !
Waren alle Omega Speedmaster ( automatics ) al weg ?
Zie ( scroll down ) ; Voorraadmodellen Rolex @ Schiphol

1 like

Speedy Pro op leer en deze lellekerd waren er ook:

1 like

Die waren toen €2K !

2 premium natos; van STRPS voor €27 met deze code GIVEMEMORESTRPS

G-shock GW-M5610-1ER voor ietsje meer dan 100 euro als je de code MM10 gebruikt.

https://nl.www.watches2u.com/watches/casio/gw-m5610-1er-mens-g-shock-radio-controlled-solar-powered-watch.html?norecom=true&nrocc=eur&nroci=NL&gclid=Cj0KCQjw28_XBRDhARIsAEk21FiDiRtRwDBcg3EJxjb2-ZCjj3tCW61yUI_HUOKJVfqzOxAHznsCk4saAjK9EALw_wcB

1 like

Bij chriselli.com vanuit de UK ook voor € 104,77 inclusief bezorgen mbv MM10 :wink:

Amazon.de heb ik die van mij vandaan en ik heb er 89 euro inclusief verzendkosten voor betaald :sunglasses::+1:
Momenteel staat ie op 92 euro.

5 likes

Goed gevonden ! :wink:

Ahhhh. Heb ik 10 euro teveel betaald. :sweat_smile:

1 like

tja, en dit is het gevolg

image

3 likes

Veel Casio’s of Seiko’s zijn gunstig geprijsd op Amazon.de

Deze Seiko SPB041J1 met 6R27 uurwerk en ZONDER ‘Presage’ op de dail blijf ik ook erg mooi vinden.

En maybe kan je hier bonnen kopen en stapelen…theoretisch kom je dan op een heel mooi prijsje ?

Info ~~>

https://www.fratellowatches.com/seiko-presage-spb041j1-review/

4 likes

Voor geïnteresseerden bij strps zijn alle Di-Modell straps in de uitverkoop tegen 50% korting!

3 likes

Dus de prijs is eigenlijk 629 - 20%? Best scherp inderdaad. :+1:

1 like

Zocht nog een leuke rallyband, thanks!

1 like