Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Shit lees het nu pas :scream::cry:

2 likes

Nu 100eu duurder helaas. Had hem voor die prijs ook wel willen proberen.

Nou heb ik geen commerciële belangen bij Misterlimited maar daar kost hij bijna evenveel… (300 euro)

2 likes

Tsja, als ik dan ook de versie met blauwe dial zie bij hun met RVS band voor 309 euro. Is ook niet duur…

Als ik het kvk nummer wat onderaan de website 67797297 invul bij kvk.nl dan herkent hij dit nummer niet.

Geen idee of deze website wel betrouwbaar is.

Naar mijn weten is het iemand die ook hier op HF actief is en voorheen onder de naam ‘voordeligbijdetijd’ opereerde…

@Watch-This dat is de site van @Voordeligbijdetijd
Dus dat zit wel snor

Zo te zien een typefout op de site. Nummer moet met een 6 op het eind, dan krijg je wel de goede inschrijving :slight_smile:

Nog maar 5dgn :sunglasses:
Isofrane banden voor £71,95 incl verzenden.
Dus nog geen €80 voor een nieuwe :+1:

2 likes

De outlet bij Watch2Day is weer geopend. Tussen al de knip en plak merken door wel een aantal mooie Seiko’s en Casio G Shocks te vinden. De SKX is ook weer van de partij.:+1:

Het aanbod is beduidend minder dan vorige keren.

Best leuk aanbod in de outlet toch?

Je kunt ze allemaal halen voor de prijs van een:

Eventjes levend houden deze hé?
:slight_smile:

9 likes

Een SKX009 voor €199,95 vind ik persoonlijk niet echt een aanbieding, en vooral niet omdat ze vorige keren voor veel minder weggingen.

Op massdrop: https://www.massdrop.com/buy/seiko-snzh-watch

Het probleem met massdrop is de import en belastingen etc. Dat maakt het toch veel minder aanbieding dan op de site dat is.

1 like

Jup daardoor worden kortingen pas leuk als ze >60% zijn, wat niet vaak het geval is.

1 like

Als je de zwarte versie wilt is dit een betere aanbieding.

Watch2day heeft inmiddels door dat het een gewild model is.:sweat_smile:

1 like

Waar zie jij ze voor minder? Btw op rubber is hij er ook en een stuk goedkoper (toegegeven de oude orijs was leuker naar nogsteeds veel horloge voor het geld).

Nice maar ik wil juist graag de blauwe versie!! :confused:
Ik wacht ongeduldig op de juiste aanbieding…