Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

We kunnen niet allemaal Mickey Mouse horloges dragen. Of Rolex.
Er zijn ook beginnende HF liefhebbers met smal budget.
Alfex Swiss Made kan een mogelijkheid zijn voor de krappe beurs.
.

Er is denk ik wel een verschil tussen alles spammen wat je on-line tegenkomt of alleen het delen van een ā€œleuke online aanbiedingā€.

Ik ben persoonlijk erg voor het laatste. Dan houden we ook een beetje het overzicht. Ben zelf echt niet op zoek naar een willekeurige juwelier die onverkoopbare klokkies verkoopt tegen de prijs, waarvoor ik ze overal in de etalage zie liggen. Maar goed. Je snapt me wel denk/hoop ik.

Sorry, dit is echt een inkoppertjeā€¦ :sunglasses:

Rolexmicky2

6 likes

Ik vind een Mickey Mouse-horloge pas een Mickey Mouse-horloge als Mickey Mouse met zā€™n Mickey Mouse-armen de Mickey Mouse-tijd aangeeft.

5 likes

Dit vat het uitstekend samen.

1 like

ik zag vandaag in de etalage deze Seiko SLA025 set, met dolk bij een officiƫle (Grand) Seiko dealer in Aken (D). Dacht dat die overal al uitverkocht waren.

8 likes

:wink:

1 like

Lekker scherp vandaag W.E [ā€¦zonder puntje :wink:]

I know. :sunglasses:

1 like

Wat jij leuk vind, vind een ander bagger en omgekeerd.
Is toch inderdaad bedoeld om echt buitenkansjes met elkaar te delen. Maar aanbiedingen van 30% korting kunnen daar wel onder vallen.
Bij grote aankoop toch interessant.
Kunt het moeilijk helemaal goed doen denk ik

Ik vind ā‚¬9.750,- niet bepaald een koopje voor deze Rolex of vergis ik me? Overigens een mooi exemplaar!

Het wordt door @junior toch juist heel objectief gebracht? Het maakt niet uit of iets naar jouw mening leuk is of niet, maar niemand zit hier te wachten op horloges die je overal aan de prijs van de ā€˜dealā€™ kan kopen.

Zonder puntje! :relaxed: :+1: :+1:

1 like

Het gaat er niet om wat ik leuk vind ā€¦in welk geval we de hele dag naar stalen sporthorloges moeten gaan kijken! Het gaat om een ā€œleuke online aanbiedingā€, dat is immers de titel dezes. :wink:

Verder, wat @W.E hierboven al schrijft.

1 like

Waar jij staat zou ook ik kunnen staan

ā€¦missing the point! Maakt verder niet uit, we gaan door. Kom maar op met die leuke aanbiedingen. :slight_smile:

Corrigia heeft weer mooie korting tot 1 juni: 40% korting op alles met de voucher code VIPCLUB

1 like

Is dit een leuke ā€œaanbiedingā€?

Weet iemand ook of dit horloge echt is? Er staat ook tekst dat het uurwerk niet is vervangen voor een nieuwere.

Ziet er prima uit. Heb er een aantal van gehad. Hij is wel erg aan de prijs. Ik zou er niet meer dan ā‚¬125 voor willen betalen.

PS: ik zie nu dat de verkoper van EBay de prijzen heeft verhoogd naar ā‚¬162,18 exclusief verzendkosten. Voorheen waren ze ā‚¬125 bij hem. Ik zou dus een exemplaar op EBay scoren. Op Chrono komen er nog verzendkosten van ā‚¬35 bij.

2 likes

https://www.monsterwatches.nl/product/srp307-rebuild/

Wie oh wie? :slight_smile:

2 likes

Heel veel korting lijkt het wel.

Ja en dan heb je een Mudmaster hommage waarvan de helft van de functies niet werken. Kan je voor 10 euro op Ali Express kopen.

wistikveel :rofl::rofl: