Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Nee hoor, heb niks tegen @RLC

Laat het hier ook verder bij, zoals ik aangaf is dit een topic voor leuk aanbiedingen. Dus kom maar op met de linkjes! :v:

1 like

Het staat bij forum faq regels voor plaatsen van een advertentie.

1 like

De foto’s vind ik hartstikke mooi ook zijn horloges zijn echt geweldig, het zit hem denk ik meer in andere dingen.

1 like

Dingen waar al uitgebreid tekst en uitleg van mijn kant over is geweest (apart topic aan gewijd) en waar ik zo nodig al een verontschuldiging over heb aangeboden. Zitten we hier op horlogeforum of oudekoeienuitdesloothalen-forum?

image

En dus ook hier die opperste triestheid door mensen aan te vallen. @RLC, laat het maar gewoon gaan door helemaal niet te reageren. Daarmee geef je ze input een aandacht, waar ze zo op zoek naar zijn.

8 likes

Kunnen deze discussies in een ander topic? 35 nieuwe berichten en 2 aanbiedingen…

11 likes

+1

Spijker op z’n kop :+1:

Misschien een apart topic maken voor “klokken van matties voor een prikkie” :joy:

Back on topic:

https://www.uhrenlounge.de/detail/seiko-prospex-divers-solar-200m-padi-special-edition-tuna-sne499p1-15811?gclid=Cj0KCQjw2K3rBRDiARIsAOFSW_4FjRu-DfC120SX4q7eO0mk7J4pnLYV4mY8Sn6MN3g_J8E5r9XSVXMaArTUEALw_wcB&scrollPos=p20999

5 likes

Thanks for your support. Het begint langzamerhand wel een erg intolerante bedoeling te worden hier op horlogeforum waarbij jaloezie en oud zeer/wrok hoogtij vieren…:sweat_smile:

5 likes

Was even in de stad bij juwelier brunott. Het is geen online aanbieding maar vond dit wel het delen waard.





Ze hebben overigens wel een website.

7 likes

Mooie CWC op EBay. Verkoper woont in Nederland. :sunglasses:

2 likes


Was deze al gedeeld niet duur lijkt mij!!! Hoop dat dit zo mag op deze manier

vespa rolex?

Seiko SRPA21K1

Als het allemaal bonafide is, dan toeslaan zou ik zeggen.

Daar wil ze eventueel op inruilen volgens mij.

Ik ben in contact met de verkoper, maar kan nu al vertellen dat het een aparte transactie gaat worden.

Ik heb harder moeten lachen dan nodig was.

6 likes

Met slechts één printscreen van het internet als foto. Seems legit :thinking:

Volgens mij kennen we die verkoper van hier op HF :thinking:

1 like