Limited 2016: merk & model bekend!

De afgelopen weken hebben @dialstatic @ArjanV en ik een plan gemaakt om een Horlogeforum limited 2016 van de grond te krijgen. Eigenlijk is de keuze unaniem gevallen op het Nederlandse merk Aevig. Ook de keuze van forumeigenaar Henrik.
We hebben contact opgenomen met de eigenaar van Aevig en hij ziet het wel zitten om iets bijzonders voor ons te regelen.

Hier een voorbeeld, mijn eigen Valkyr.

Uploaden…

Maar een Valkyr wordt het NIET!
Want Aevig is juist bezig om een aantal nieuwe modellen van de grond te krijgen en één daarvan kan in een speciale uitvoering voor HF beschikbaar komen. Bovendien …er is toegezegd dat deze tegen een introductieprijs ver beneden de list-prijs geleverd kan worden.

Maar ik vraag nog even geduld, want het betreffende model is nog niet beschikbaar. Over een paar weken worden de prototypen in Nederland verwacht, misschien kunnen we dan onthullen welk model het wordt en wat foto’s laten zien.

96 likes

Een Balaur? :thumbsup:

1 like

Tromgeroffellllllllllllll…

2 likes

Ah mooi! Wederom een Nederlands merk!
:ok_hand::+1:

Ben benieuwd… Weet niet of ik ga happen. Ligt aan het model en aan de prijs.

Aevig qua merk wel de beste keuze vind ik. Sympathiek Nederlands merk met eigen ontwerpen.

Eerste berichten zijn hoopvol!

Ik ben benieuwd!

Nice. Veelbelovend initiatief. Ben zeer benieuwd.

Die ziet er iig goed uit :ok_hand:

1 like

Klinkt veel belovend!!

1 like

Een Balaur mag nog wel iets spannends meekrijgen qua kleurstelling. Een beetje oranje inspiratie a la Mark II zou hij bijvoorbeeld goed kunnen hebben.

2 likes

Of een witte plaat

Dat lijkt mij ook heel mooi, maar zover zijn we nog niet :wink:
Beetje spannend is zeker de bedoeling.

1 like

Ben erg benieuwd, ben pas sinds paar dagen lid, maar is mooi om te zien dat er zulke LE initiatieven zijn!

~ Li ricchi cchiù chi nn’hannu, cchiù nni vonnu. ~

And thus the waiting begins… ben erg benieuwd naar de protoypes!

We wachten in spanning af😏

Leuk, leuk, leuk!!! Ik ga alvast fondsen werven​:+1::smiley:

Aevig :thumbsup:
Da’s alvast een reden om mee te doen.

Ben zeer benieuwd en wacht dus met spanning af!

Ik mis hier een like knop voor dit topic​:+1::+1:

1 like