Limited 2016: merk & model bekend!

500.- maximaal dacht ik

Dank je wel!

Ziet er goed uit!

Hoe lijkt jullie de Limbo-variant, maar dan met geel op blauw aangebracht?

1 like

Ik heb ook even de tijd genomen om dit topic door te spitten. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ideeën genoeg, veel input. Maar wat gaat het zo ongeveer worden? In welke oplage worden deze gemaakt? En moet je jezelf registreren om in aanmerking te komen? Kunnen de @moderators wellicht uiteindelijk een poll oid pinnen?

Van wat ik nu begrepen heb staat het model vast, alleen de finetuning nog. Wat is ongeveer de timeline?
Dank voor de antwoorden.

2 likes

Ik sluit me aan bij de door het bomen het bos niet meer zien. En ook ik ben erg nieuwsgierig!

2 likes

Bij deze…

4 likes

Dat heb ik inderdaad gezien, maar thanks hoor. Is de Balaur dan ook het definitieve model en gaan de ontwerpen meer over de kleur e.d. ?

Ja en ja.

1 like

Deze vindt ik ook wel geslaagd :thumbsup:

2 likes

vind vind vind :slight_smile:

1 like

vind vind vind :slight_smile:

Ach een letter meer of minder :stuck_out_tongue_winking_eye:

Door de bomen zie ik het bos ook niet meer, is er al iets concreet bekend over het model en een eventuele prijs? :slight_smile:

Groet,

Sander

@ArjanV

De blauwe plaat is wel mooi rustig bij deze. Het oranje past er ook goed bij. Misschien is er iets te doen met de band die er bij komt?

Over een eventueel extra bandje hebben we het nog niet echt gehad, goede ideeën zijn altijd welkom, wie weet.

Sharkmesh?

Is het niet makkelijker om eerst een kleur te hebben en dan pas evt voor een bandje te kijken?

Bij een nato is dat wel handig, maar ideeën en voorbeelden zijn altijd welkom.
Of het dan doorgaat en welke kleur is van latere zorg.

Rubberen band zoals de banden van Obris morgan…

2 likes