Limited 2016: merk & model bekend!

Gisteravond is het limited team bij elkaar gekomen om een plan te maken.
Allereerst hebben we doorgenomen wat dit brainstorm topic heeft opgeleverd. En dat is vrij duidelijk, we weten dus welke kant het ongeveer op gaat, maar er moeten nog een aantal keuzes worden gemaakt.

Natuurlijk hebben we de prototypen nauwkeurig bekeken en bewonderd, wat zijn ze mooi zeg!
Chip van Aevig ziet nog wel verbeterpuntjes, o.a. de tweekoppige draak op de deksel moet nog scherper (ik vind het nu al mooi) en de sluiting, daar komt een betere voor in de plaats. De band sluit enorm strak aan op de kast, maar kan makkelijk worden gewisseld voor een band naar keuze door de doorboorde lugs.

We gaan nu een eerste selectie maken op basis van dit brainstorm topic, daar komen diverse keuze mogelijkheden uit. Er komt uiteindelijk maar één variant, die komt tot stand op democratische basis. Inschrijvers kunnen dus actief actief meebepalen hoe de HFLE-2016 er uit komt te zien.

Als we het plan helemaal hebben uitgewerkt wordt er door Chip van Aevig een nieuw topic geopend. Daar wordt duidelijk gemaakt hoe inschrijving gaat en wat de spelregels zijn. Bij openen van het topic krijgen we de eerste keuze. Als deze is afgerond, volgt de volgende keuze mogelijkheid. Tot het design helemaal af is.

Het streven is dat inschrijven, kiezen en beslissen binnen een paar weken start en eind augustus is afgerond. Aevig kan dan zorgen dat de productie wordt opgestart en de eerste serie van minimaal 25 en maximaal 99 Balours in december als HFLE-2016 wordt geleverd.

12 likes

Ben ik de enige die moest grinniken toen deze team naam zag…

Sorry… Never mind… Verder on-topic maar :slight_smile:

3 likes

Die grapjas die van dit item Limited 2017 maakte, zat best wel dichtbij de waarheid …

1 like

de ltd’s zijn er altijd rond november/december, zelfs wel prettig m.i zo rond Kerst

1 like

De maand december was vanaf het begin in de planning.
Het gaat om een nieuw model van Aevig.

2 likes

Ben benieuwd, succes in ieder geval, Team (Un)Limited!

Hij is, net als jij, een lekkere optimistische positivo!

1 like

Succes mannen! Ik ben heel benieuwd.

Er wordt achter de schermen momenteel heel hard gewerkt aan diverse plaatjes met alle keuze mogelijkheden die worden geboden.
Zodra die er zijn zal Aevig de spelregels duidelijk beschrijven en de inschrijving openen. Een paar weken nog dan gaat het echt beginnen.

8 likes

Ik ben benieuwd, mochten de inschrijvingen teveel zijn, is er dan een mogelijkheid om het normale model tegen gereduceerde prijs te kopen?

1 like

Ik ben erg benieuwd. Gezien de reeds getoonde afbeeldingen kan het niet anders dan een fraaie limited worden!

Maak je geen zorgen het maximum van 99 stuks is erg veel hoor. In het verleden is dat aantal de meeste jaren niet gehaald.
Bovendien als je tijdig inschrijft is er gewoon een voor jou! Het voordeel is dat je dan ook over alle details mee kan stemmen.

Sterker nog, het is nog nooit gehaald. (lang niet zelfs)

de P1lot One had de hoogste oplage ooit… 52 Stuks…

2 likes

Niks om je zorgen over te maken dus.
Wel ben ik zeer benieuwd naar het Limited model. Als ik de originele zo bekijk, moet dat helemaal goed komen, ik zou het subtiel houden. een zwarte plaat met blauwe lume en een rode sec wijzer of zo. Maar ben benieuwd waar we uiteindelijk op kunnen stemmen!

1 like

@AEVIG-C gezien beperkte oplage er een nummer aan verbinden 1/150 tot… 150/150 bij wijze van…? Opzet ziet er erg gaaf uit en ik heb zeker interesse…
Komt het model misschien ook met datum?

Een datum zou ik ook wel mooi vinden.

Een datum :interrobang:

1 like

Wilde gok, 9 juli… :sunglasses:

1 like

Ik had graag meegedaan, maar eea is nu voor mij totaal niet overzichtelijk, zoals:
Wat gaat het kosten.
Waar voldoet het horloge minimaal aan, en waar kan het eventueel met de keuzes heengaan.

Mocht ik het niet met de meerderheid eens zijn moet ik toch afnemen…
Tevens staat de vakantie voor de deur en heb ik daar geen internet, dus kan eea niet volgen en niet kiezen.
Kortom helaas moet ik laten passeren, succes team!