Limited 2016: merk & model bekend!

Blauwe plaat, zwarte ring… Indeces in de forumkleur. Beetje als het oranje op de aquis?

1 like

Leuk initiatief weer.
Ik neem aan dat er straks een apart topic komt waar je kunt inschrijven.
Ik heb in ieder geval ook weer interesse.

Het lijkt erop dat de grijze brushed wijzerplaat de kloof tussen de ‘zwarten’ en ‘blauwen’ onder ons enigszins kan overbruggen.

Tijd voor de tweede kloof: die tussen de GMT bezel en de duikbezel. Bij wijze van compromis heb ik de countdown minutenschaal (de bolletjes) omgedraaid en er een kleine duikring van gemaakt. Dat heb ik trouwens niet eerder gezien. Ook heb ik de eerste 20 bolletjes (vooruit, 16 dan…) oranje gemaakt, zodat we een subtiele doch functionele fanta bezel hebben voor de duikfanaten onder ons. De driehoek heb ik daarom ook naar de binnenring verplaatst, en een “12” toegevoegd aan de buitenring.

Ik zeg: de ultieme dressdiver!

31 likes

Mooi hoor

1 like

Top! Niks meer aan doen :smile:

Niks meer aan doen!

Verkocht :laughing:

Die heb ik net verkocht

Blauwe please!

:smiley:

Mooi!

Ook van deze wil ik nr 66/xxx wel hebben. Misschien kan het glaasje er als optie bij besteld worden? Toch ook appart een geëtste en gegraveerde limited uitvoering.

Mooi. Ziet er goed uit maar toch liever de blauwe :stuck_out_tongue_winking_eye:

Aangezien de statistieken uitwezen dat de vraag richting de blauwe zo’n 70% was heb ik de moeite genomen de render te custompaintbrushen. Als ‘de zwarten’ nu nog niet om gaan weet ik het ook niet meer…

4 likes

De 42mm doorsnede is vast exclusief de kronen?
Jammer, ik vind het horloge heel mooi, maar 42mm is op mijn pols echt te…
40mm zou mooi zijn.

De Thor met zijn 40mm en 11mm hoogte is ook erg mooi. Deze mag van mijn ook wel als 2e in een limited edition erbij :slight_smile:

Nice, dat organische patroon! Dit zou ook een mooi alternatief zijn voor de Omega golfjes op de Seamasters :yum:

1 like

Daar kan helaas niets aan veranderd worden.

Thanks, echt zonde dat ik geen creatieve studie ben gaan doen.:grin:

2 likes

Ondanks dat dit ontwerp er heel mooi en strak uitziet ben ik toch benieuwd hoe het er uit zou zien met een gebrusht blauwe wijzerplaat .

2 likes

Nog de oranje seconde wijzer toevoegen van onderstaande foto en dan is die perfect :thumbsup:
http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/5/1/511cb15560608d441058412d0c91d865ab4d4e16_1_345x500.jpeg

7 likes

Top!

Deze is óók heel mooi!