Limited 2016: merk & model bekend!

Ook mooi met een blauwe haaienleer band

En geboorde lugs? Voor het makkelijk bandjeswisselen? Of was die vraag al gesteld?

Maar mijn idee: grijs met oranje secondewijzer is top, misschien dan nog met een verticaal slijppatroon a la deze speedmaster?

Edit: was al getoond

Nr 1 grijs met oranje sec.wijzer, of nr. 4 is mij allebei super

Gezeik om nummers… Blij zijn als er 30 verkocht worden…

1 like

Die brushed blauwe is echt fenomenaal :grin:
Al is die grijze ook gaaf hoor :wink:

Met oranje accenten en seconde wijzer dan

1 like

Volgens mij zijn drie keuzes nu vrijwel gemaakt. Ik hoor (bijna) niemand klagen over deze drie kenmerken:

  • De fanta-bezel.
  • Het schrappen van de minutenmarkers op de wijzerplaat.
  • Oranje secondewijzer.
    Wel ga ik dan voorbij aan de liefhebbers van rood, maar ik krijg de indruk dat dat een minderheid is (zo niet, dan mag je nu vernietigend reageren :wink:).

Die kenmerken neem ik even als uitgangspunt. Verder hoor ik wel nog verschillende voorkeuren voor brushed grijze wijzerplaat, zwarte wijzerplaat, grijze wijzerplaat niet-brushed en ook telkens nog de goeie ouwe blauwe van Chip. Daarom gooi ik deze vier voorstellen eens in de groep.

  1. Is de versie die ik weer even jat van Dialstatic, hier veel geprezen.
  2. Zwarte versie die ik eerder plaatste, nu met iets dunnere secondewijzer en oranje logo.
  3. Gelijk aan 2., maar dan met een niet-gebrushte grijze plaat.
  4. Ook weer de drie vaste kenmerken, maar nu op een Chip-blauwe plaat.

Roept u maar!

7 likes

Die andere kleur oranje aub (al is het alleen maar ter vergelijk). Van de bovenstaande zou ik voor 1 kiezen.

Liever geen fanta bezel

1 like

Nr 1 :wink:

Nr 1 !

Nr2

1 (evt met de kleine secondewijzer) of 4 met andere kleur oranje. 2 en 3 zijn imo nogal 13 in een dozijn.

En zonder fanta idd :+1:

1 like

Nr4 zonder fanta bezel!!

1 like

Nr 1

Daar sluit ik me bij aan! Nr 4!!

1 like

Nr 4 zonder fanta!

1 like

Nr 1, maar dan wel met een wit logo.

Brusched grijze plaat als no. 1 en alles wat rood/oranje is vervangen door
geel, ook nog een optie? en o ja, doe maar nr. 150 (dat halen we toch wel?):wink:

Laat ik los van de plaatjes ook nog aangeven wat mijn eigen voorkeur is: liefst nr. 2 :heart_eyes: !
Nr. 4 vind ik ook mooi, evt. ook de grijze 3, maar voor mij helaas geen nr. 1: brushed metal is voor mij een no go :confused:.
En grappig om te lezen dat de fanta-bezel niet alleen maar fans heeft; dat had ik uit de discussie nog niet opgemaakt.

Bedoel je het zachtere oranje uit het oorspronkelijke ontwerp?

Nr 1