Limited 2016: merk & model bekend!

Nr 2 , maar in ROOD :grin:

Voor mij nummer 1, persoonlijk was ik meer van een echte fanta bezel, maar zo is het mooi opgelost voor meerdere smaken

Nee, het knaloranjerood van de Speedmaster Mark II.

Correctie op mijn vote. Het is nummer 4 maar dan de blauw van @Arie_Kabaalstra en @RoVaGo en wederom zonder de fanta bezel :wink:

Ik ben niet kapot van die oranje dots maar het is wel onderscheidend en ik vind 'm in ieder geval beter dan een duiker-bezel. De blauwe wijzerplaat blijft mijn favoriet. Heb je de markers en wijzers dikker gemaakt? Dat vind ik dan weer jammer, hij verliest er een beetje elegantie mee. Hij kan 't hebben, dat wel. Ergo, another vote for number 4!

Ik kan nergens terug vinden of het schroefkronen zijn. Iemand een idee?

Nummer 4!
En geen fanta please

Om eerlijk te zijn he?.. ik vind de Balaur in zijn vormgeving dusdanig mooi dat het me voor de HFLE geen bal uitmaakt in welke kleur ie komt, al heb ik een voorkeur voor een brushed blue dial, of de kronen geschroefd zijn… boeit me eigenlijk niet eens zo… :slight_smile:

Nee hoor, de wijzers en de uurmarkers op de wijzerplaat zijn origineel van Chip. Ik heb alleen - net zoals Dialstatic daarvoor al deed - de minutenmarkers op de wijzerplaat weggelaten.

Goeie!
Ik ging er van uit. Aangezien het 300meter onder water moet kunnen.

1

Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar Aevig-rode accenten, Fanta bezel vind ik niet zo mooi (Cherry Coke bezel lijkt me wel aardig) en graag de brushed grijze wijzerplaat met originele secondenwijzerontwerp.
Als ik een blauwe Balaur wil, dan bestel ik die wel bij Chip :slight_smile:
Blauw vind ik te gewoontjes, net als die oranje accenten.

Edit: Minutenmarkers weglaten vind ik wel geslaagd.
En als we dan toch nummertjes trekken, doet u mij 38 maar.

2 likes

Nr 6!

4 zonder fanta bezel is gewoon Chip’s blauwe met een andere secondenwijzer…

Mijn vuistregel is dat als het een mod is die ik zelf kan uitvoeren, het geen geschikte LE is.

1 like

Nr 3!

1 like

Ohh, ik dacht dat het een andere blauwe kleur was met een andere afwerking.
:smile:

Van deze vier zou ik voor de de eerste kiezen.

No 4, al vindt ik no 1 ook een beauty

nummer 4
en graag een volledig brushed band.

1 like

Als ik mocht kiezen no 1 met stip want tijdloos en klasse uitstraling, gaat mi. niet gauw vervelen.
Als 2e keus no 4, het blauw is mooi maar zou ik na een poosje zat zijn denk ik.
Overigens knap gedaan het fotoshoppen, mijn complimenten!