Limited 2016: merk & model bekend!

Heel erg mooi! Nr. 72 voor mij dan maar!

Het lijkt te neigen naar optie 1. Mijn voorkeur is optie 2. Die gaat het wellicht niet worden… Dan zou mijn tweede voorkeur naar 4 gaan. En dus niet naar 1. Als we straks officieel gaan stemmen, dan is een tweefasen stemming wellicht een idee?

Dus in de eerste ronde vallen er twee af. Van de overgebleven twee kont dan een nieuwe stemronde zodat de uiteindelijke winnaar het meest gedragen wordt door de leden.

Idee?
Ik claim 76. Hahahahahaaaa

Graag wil ik iedereen er even aan herinneren dat er een werkgroep is die de gang van zaken bepaalt.

Hoezeer we het ook op prijs stellen dat mensen meedenken (Echt! Jullie enthousiasme is geweldig!), we zijn nog niet toe aan stemrondes, eliminaties, claimen van nummers, etc. Deze thread is een brainstormsessie die door Chip gebruikt gaat worden om op te reflecteren en kijken wat de (on)mogelijkheden zijn.

Ik heb overigens geen enkel probleem met posts die procesmatige suggesties doen, en zelfs niet met de “ik wil nummer 23” berichtjes, maar nogmaals: wees a.u.b. niet al te teleurgesteld als we er niets mee doen :wink:

5 likes

Inderdaad lijkt het soms hier op een Poolse Landdag! Maar in dit brainstorm deel van het ontwerpproces kan alles, maar kan het uiteindelijke ontwerp niet aan alle wensen en eisen te voldoen. Ooit zal het wezen: take it or leave it.

1 like

Persoonlijk kan ik erg warm worden van mooie, oranje secondenwijzers zoals :

Of

Zoiets geeft het horloge ook wel een geheel eigen stijl mee…

Bas

De brushed blauwe wijzerplaat combineert voor mij het blauw van 4 met de gave afwerking van de wijzerplaat van 1… waarom is die uit de keuze verdwenen :wink: ?

Voor de duidelijkheid de linker in dit plaatje:

En eventueel gepolijste middenschakels?

Band ligt al vast (staat ergens in dit topic).

De band wel, maar de eventuele afwerking van de band ook?

Nr 6!!!

Komt er een nieuw apart topic wanneer er echt gestemd kan worden?

Probeer het wel te volgen, maar het wordt me allemaal te veel om alles te lezen.
Mooie voorstellen allemaal.
Iedereen roept maar wat.

Dus ik ga dit draadje niet meer volgen, maar ben zeker geinteresseerd. En wil er wel bij zijn als het zover is.

1 like

Ik ben benieuwd of de oranje stipjes in de draairing in het daadwerkelijke model komen. Veel zijn daar wel enthousiast over blijkbaar. Ik hoor daar helaas niet bij.

Prachtig!!! Zal maar beginnen met fondsen werven :grin:

mijn voorkeur in volgorde
1
4
3
2

Nr 1 !!!

Ik haak af… Die oranje kenmerken zijn imho een afbreuk…
Maar ok… smaken en kleuren uiteraard

Je hebt het idee dat er al een ontwerp is dat vaststaat?

Nee, maar er is wel inspraak mogelijk is bevestigd geworden.
Ik geef gewoon aan dat, indien deze ontwerpenkenmerken het finaal produkt halen dat ik afhaak

@paco je bent ook vrij om met eigen ideeen te komen er is hier vast wel iemand die het kan visualiseren.

Het ziet er misschien strak uit, maar ik vind die uren op de bezel nog steeds een misser van formaat.

1 like

Kracht van de herhaling?